Αφού πήγα στο σχολείο της Αλίκης, η διευθύντρια έβαλε μπροστά μου μια στοίβα χαρτιά που έλεγαν ότι λόγω σοβαρών καθηκόντων έπρεπε να παρακολουθεί ιδιαίτερα μαθήματα μπλα μπλα μπλα, με την προϋπόθεση να δώσει πανελλήνιες στο σχολείο της και μπλα μπλα μπλα. Σε κάθε έντυπο έκανα και διαφορετική υπογραφή γιατί βαριομουν, εδώ που τα λέμε μια μου άρεσε, ίσως να την κρατήσω, αφου τα υπέγραψα όλα αυτά στο τέλος συμπλήρωσα το απαραίτητο έγγραφο για τις πανελλήνιες και επιτέλους φύγαμε από εκεί μέσα! Ενας χρονος έχει περάσει που τελείωσα το σχολείο και για να σας πω την αλήθεια δεν μου λείπει καθόλου! Πανελλήνιες δεν έδωσα γιατί ο Δημήτρης μου είπε ότι θα με στείλει Αθήνα,με ζήτησαν στον Ολυμπιακό, ο Ολυμπιακός ισούται με το επαγγελματικό βόλεϊ και το επαγγελματικό βόλεϊ ισούται με χρήματα. Το καλοκαίρι θα γίνει η μεταγραφή μου από τον Άρη και αμέσως μετά το τέλος του παγκόσμιου που ξεκινάει εκείνη την περίοδο και τελειώνει τέλη Ιανουαρίου πάνω κάτω, παίρνω αεροπλάνο για Αθήνα. Χμμ, θα είναι ένα μεγάλο βήμα για εμένα αυτό.
Α. "Κατερίνααα που ταξιδεύεις;;; σου μιλάω! "
Κ. "Συγνώμη, τί μου έλεγες; "
Α. "μου έστειλε μήνυμα ο.. " και για ακόμα μια φορά την έβαλα στο mute "...εισαι Οκ με αυτό; "
Κ. "ε; ναι φυσικά! Δεν έχω πρόβλημα!" τι ακριβώς είπε;
Δεν περνάνε λίγα λεπτά και βλέπω το μαύρο τζιπ του Δημήτρη. Η Αλίκη μες την τρελή χαρά ανοίγει την πόρτα του συνοδηγού και μπαίνει μέσα δίνοντας στον Δημήτρη ένα γλωσσοφιλο. Εγώ φυσικά κάθισα στα πίσω καθίσματα... Μαζί με τον Harry... Μάλλον σε αυτό το "πρόβλημα" αναφερόταν η αδερφή μου
Η. "ουοου έχω χάσει πολλά επεισοδια με την αδερφή σου και τον κολλητό μου " γελάμε και για πρώτη φορά βλέπω την άλλη πλευρά του, βλέπω τον Harry που δεν φοράει τις φόρμες της ομάδας και την "μάσκα" του αυστηρου προπονητή... Βλέπω την αστεία και χαλαρή πλευρά του Harry.... Αυτός ο Harry ίσως να μου αρέσει λίγο...
Το ξέρω ότι είναι μικρό και με το δίκιο σας αν με βρίσετε, εγώ θα συνεχίσω να σας αγαπώ ❤ Αυτες τις μέρες από ότι καταλάβατε δεν έχω χρόνο να γράφω γιατί οι καθηγητές μας πρέπει να δώσουν βαθμολογία για το 2ο τετράμηνο και μας βάζουν του κόσμου τα τεστ... Όσες πάτε λύκειο θα με καταλάβετε. Επίσης κάτι σημαντικό για εμένα. Ανέβασα την ιστορία που σας έλεγα και αν θέλετε μπορείτε να της ρίξετε μια ματιά. Ευχαριστώ πολυυυ 😘😘❤❤❤
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...