Κεφάλαιο 11

1.3K 147 46
                                    

Η. "να σου πω Δημήτρη... Ξεκολλάτε! Αλλιώς ελάτε πίσω να σας πάμε σπίτι, να το κάνετε με την ησυχία σας και εμείς να απολαύσουμε την βόλτα μας!"

Εγώ απλά γελούσα όσο έβγαινα από το αυτοκίνητο για να κάτσω στη θέση του συνοδηγού, ενώ στη θέση του οδηγού κάθισε ο Harry.

Με κοίταξε στιγμιαία και μου χαμογέλασε δημιουργώντας τα λακκάκια του, οπου από έναν φουρτουνιασμένο προπόνηση τον μεταμόρφωναν σε έναν γοητευτικό νέο.

Χωρίς να το καταλάβω και να εμποδίσω τον εαυτό μου, ο αντίχειρας μου ήδη βρίσκεται στο μάγουλο του χαϊδεύοντας το μικρό βαθούλωμα.

Απομάκρυνα γρήγορα το χέρι μου αλλά εκείνος το έπιασε απαλά και το έβγαλε πάλι στο μάγουλο του κλείνοντας τα μάτια του από το άγγιγμα μου.

Έλα τώρα Κατερινα πας καλά; είναι ο προπονητής σου και τον μισείς! Δεν γίνεται να σου αρέσει! Άσχετα που είναι ωραίος, γοητευτικός, ψηλός, με ωραία πράσινα μάτια και...

Φτάνει!

Το κεφάλι μου βουίζει από τις 2 εκδοχές του Harry αλλά αυτή τη στιγμή προτιμώ να περάσω καλά μαζί του παρά να βρω λογους να τον μισώ.

Απομάκρυνα για ακόμα το χέρι μου από το πρόσωπο του και έκατσα στην άκρη του καθίσματος, ακουμπωντας το κεφάλι μου στο παράθυρο

Κ. "που θα πάμε; "

Είπα σχετικά ξενερωμένη γιατί θα πηγαίναμε σε καμιά καφετέρια ή στο εμπορικό και στη χειρότερη περίπτωση στο Magic park.

Η. "στο παλατάκι (PAOK sports arena) "

Πλάκα κάνει. Αμέσως γυρνάω και τον κοιτάω.

Κ. "τι θα κάνουμε στο γήπεδο του ΠΑΟΚ; "

Τον ρωτάω έκπληκτη και καχύποπτη ταυτόχρονα. Αύριο στις 10 το βράδυ έχουν φιλικό αγώνα με τον Ολυμπιακό και σήμερα... Oh... Αν είναι αυτό που φαντάζομαι...

Σταματάει έξω από το γήπεδο και με κοιτάει.

Η. "Τι νομίζεις πως θα κάνει μια βολεϊμπολίστρια σε ένα γήπεδο βόλεϊ με άλλους 12 επαγγελματίες βολεϊμπολίστες στις 11 το πρωί; "

Είναι ώρα για προπόνηση με τους γίγαντες πριγκίπισσα! :)

Λέει η συνείδησή μου και ελπίζω να κάνει λάθος, γιατί δεν φοράω ούτε ένα αθλητικό ρούχο πάνω μου.

Η. "μην ανησυχείς κάτι θα κάνουμε με τα ρούχα "

Λέει βγαίνοντας από το αυτοκίνητο.

Τι φάση!?

Μπαίνουμε στο γήπεδο και βλέπουμε το team για την αγωνιστική περίοδο 2016-17. Από ότι διάβασα μια από τις πιο σημαντικές μεταγραφές που έχει φέτος ο PAOK είναι ο David Lee, από τους αγαπημένους μου παίκτες, επίσης έφεραν έναν "παίκτη έκπληξη" από την Αγγλία, λένε πως είναι από τους καλύτερους παίκτες της φετινής ομάδας.

Πηγαίνω στις κερκίδες και φέρνω στο μυαλό μου όλους τους καλούς παίκτες της UK.

Ο Liam. Οχι ούτε καν. Ηρθε με μεταγραφή σε Α2 κατηγορία.

Matt Anderson. Παρτα ηλίθια ο Matt παίζει στις ΗΠΑ.

Μήπως είναι ο...

Κ. "Harry!?!?!?"

Μένω κάγκελο όταν βλέπω τον Harry να έρχεται προς το μέρος μου με την μπλούζα προπόνησης του ΠΑΟΚ

Η. "σου κάνει εντύπωση Ε; "

Κ. "ναι δεν.. Δεν είχα διαβάσει κάτι για εσένα.... "

Είμαι άφωνη!

Η. "ήταν πολύ ξαφνικό και πρόσφατο. Μην ξεχνάμε ότι οι μεταγραφές δεν έχει ούτε μια βδομάδα που τελείωσαν."

Κ. "δηλαδή εσύ είναι η "έκπληξη"; "

Η. "γιατί δεν σου κάνω; "

Κ. "σιγά τον παίκτη..."

Η. "σιγά τον παίκτη Ε; Για έλα εσύ παικτρονι να δω τι μπορείς να κάνεις! "

Μου πέταξε στα μούτρα ένα φαρδύ σορτσάκι και μια μπλούζα προπόνησης.

Από την μια δεν θέλω γιατί ντρέπομαι αλλά από την άλλη δεν πρόκειται να μου δωθεί άλλη ευκαιρία να κάνω μια full προπόνηση με επαγγελματίες.

Έκανα πως το σκέφτομαι λίγο....

Κ. "μωρέ ναι... Αλλά τους άλλους 11 τους ρώτησες; "

Εκείνη την στιγμή ήρθε προς το μέρος μας ο Καρασσαβιδης -να σημειωθεί ότι είναι ο μικρότερος της ομάδας και είναι παικτρονι-

Καρ. "λοιπόν τελικά θα κάνεις προπόνηση μαζί μας; πιστεύω θα σε βοηθήσει πολύ. "

Κ. "πάω να αλλάξω. "

Ο Harry μου χαμογέλασε και με οδήγησε στα αποδυτήρια.

Μικρό και λίγο ότι να'ναι το ξέρω... Όμως έχω λόγους.... Και αυτοί είναι
1. Οι εξετάσεις
2.κοντευω να μεινω
3. Έχω και προπονήσεις
Οπότε είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα αυτή την περίοδο. παρόλα'υτα ελπίζω να σας άρεσε. Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις σας. Peace and love A. :*

Volleyball Game Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin