Είχα σταματήσει πλέον και απλά τον κοιτούσα. Τριγύρω δεν υπήρχε ψυχή και το βρίσκω λογικό διότι ήταν 3 το χάραμα. Γυρνάει και με κοιτάει. Τώρα τι κάνω;
Απλά είναι τα πράγματα, πηγαίνεις, τον αρπάζεις, τον φιλάς, παντρεύεστε και ζήσανε αυτοί καλά και εμεις καλύτερα!
Ακούγονται όλα τόσο απλά, αλλά ειναι το τελείως αντίθετο. Είναι τόσα πολλά που μας εμποδίζουν.... Καταρχήν πως γίνεται να μου αρέσει ένας άνθρωπος που τον ξέρω μόλις 1 μήνα και μάλιστα είναι ο προπονητής μου! Έχει υπογράψει συμβόλαιο! Δεν μπορεί να κάνει κάτι με παίκτρια του, θα τον διώξουν... Κι εγώ δεν θέλω να φύγει! Ένα μόνο φιλί του ήταν αρκετό για να ανάψει την σπίθα μετά μου και να κάνει όλο το στομάχι μου να χορεύει για πάρτη του.... Με ένα μόνο βλέμμα.
Χωρίς να το καταλάβω βρίσκεται ήδη 10 μέτρα μακριά μου αλλά δεν λέει να κάνει κάποιο βήμα παραπάνω.
Έχεις ακουσει αυτό που λέει "εγώ θα ανέβω και τα 99 σκαλιά, αρκεί να κατέβεις εσύ αυτό το 1"; Ε Αντε λοιπόν! Τι περιμένεις;
Χωρίς να το σκεφτώ με γοργά βήματα έφτασα κοντά του. Πλέον ούτε ενα μετρό δεν μας χώριζε. Έκανε ένα βήμα και πλέον είμαστε πολύ κοντά. Πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με τράβηξε κοντά του απότομα κάνοντας με να τρομάξω
Κ. "είσαι.... "
Η. "είμαι.. Τι; "
Η ανάσα του έπεφτε στο πρόσωπο μου. Χαμογέλασε πονηρά και έβρεξε με την γλώσσα του τα ξερά χείλη του. Χωρίς να με αφήσει να πω κάτι παραπάνω ένωσε γλύκα και τρυφερά τα χείλη μας.(δείτε βίντεο)
(άκυρο είμαι ερωτευμένη με αυτόν τον τύπο 😍⬆⬆⬆)
[...]
Φτάσαμε σπίτι και όταν ανοίξαμε την πόρτα είδαμε την Αλίκη να κοιμάται κοιμάται στην αγκαλιά του Δημήτρη στον καναπέ.
Τι γλυκοο :')
Ανοίγει τα μάτια της η Αλίκη και αμέσως ξυπνάει τον Δημήτρη.
Α. "Δημητρηηη έλα δώσε το 20αρικο γύρισαν στο σπίτι ζωντανοί! "
Δ. "έλα ρε Harry γαμωτο ούτε ένα σωστό φόνο δεν μπορείς να κάνεις!"
Γελάσαμε και μετά τα αγόρια ετοιμάστηκαν για να φύγουν. Τους πήγαμε μέχρι την πόρτα..
Δ. "καληνύχτα Κατερίνα! "
Είπε ο Δημήτρης και αφού κόντεψε να πηδήξει μπροστά μας την αδερφή μου, πήγε στο αυτοκίνητο και η Αλίκη στο δωμάτιο της.
Και τώρα τα 2 μας 8)
Ο Harry έβαλε τα χέρια του στις τσέπες της βερμούδας του και έριξε το βάρος του στην κάσα της πόρτας.
Η. "λοιπόν.. "
Κ. "λοιπόν... "
Επανελαβα.
Η. "θα σε δω αύριο στην προπόνηση; "
Κ. "ο αυστηρός προπονητής μου δεν με αφήνει με τίποτα να χάνω προπόνηση.... Οπότε ναι! "
Η. "είναι πολύ αυστηρός;"
Χαμογέλασε και χαμογέλασα κι εγώ.
Κ. "μμμ πολύ! Harry... Εμείς τωρα τι ειμ-"
Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω γιατί πετάχτηκε ο Δημήτρης σαν την τσουτσου
Δ. "ΑΝΤΕ ΡΕ HARRY! "
H. "ΤΩΡΑ! "
Γύρισε, με κοίταξε, ένωσε τα χείλη μας σε ένα σύντομο φιλί και έφυγε. Έκλεισα την πόρτα, πήγα στο δωμάτιο μου και αφού άλλαξα ξάπλωσα στο μαλακό στρώμα μου αναπολώντας την σημερινή μέρα.
Όμως τελικά τι είμαστε;
Αγαπουλεεες ίσως να είναι λίγο μικρό Γτ εδώ που είμαι δεν έχω καλό σήμα και σε λίγο θα κλείσει από μπαταρία το κιν. Ελπίζω να σας άρεσε, πείτε μ στα σχόλια. Καληνύχτα σαZzz
Peace and love A. Xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Volleyball Game
FanficΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...