Κατερίνα
Επιτέλους αφού βάλει κάτι πάνω του ήρθε κι έκατσε στον καναπέ δίπλα μου με δύο κούπες καφέ.
Η. "Λοιπόν..; " είπε αφού ήπιε μια γουλιά από το ρόφημα του.
Κ."ήρθα να μιλήσουμε για την μεταγραφή" είδα τις αρθρώσεις του να ασπρίζουν ακούγοντας αυτή την πρόταση.
Η. "καλώς, φέρε μου να υπογράψω να τελειώνουμε." είπε απότομα και σηκώθηκε να πάρει ένα στυλό.
Κ. "Harry... "
H. "που υπογράφω;" με κοίταξε με αυστηρό βλέμμα.
Αφού του έδειξα, έβαλε την υπογραφή στο συμβόλαιο και με συνόδευσε ως την πόρτα. Έτσι ξεκίνησα για τον δρόμο της επιστροφής.
Η. "Γαμωτο! " τον άκουσα αμυδρά πίσω μου να λέει και αμέσως με τράβηξε από τον αγκώνα με αποτέλεσμα να συγκρουστω με το γυμνασμένο του στέρνο.
Χωρίς να το περιμένω τα καυτά του χείλη ακουμπάνε πάνω στα δικά μου και με οδηγεί πάλι προς το σπίτι.
[...]
Κ. "Harry μην καθυστερείς!" βογγηξα και αμέσως τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου.
Ξεκίνησε να κινείται με αργές ωθήσεις και σιγά σιγά ανέβαζε ταχύτητα έως ότου τελειωσαμε και οι δυο με δυνατές κραυγές.
[...]
Η επόμενη μέρα ξεκινάει με τα φιλιά του Harry σε όλο μου το πρόσωπο ψιθυρίζοντας μου να ξυπνήσω.
Άνοιξα τα μάτια μου και αμέσως συνάντησα τα λαμπερά πράσινα δικά του. Το χαμόγελο του ήταν διαπλατο και αυτό μπορώ να που οτι μου έφτιαξε το πρωινό μου ξύπνημα.
Άπλωσα το χέρι μου στο μάγουλο του και χάιδεψα το λακκάκι του.
Κ. "μ'αρέσει τόσο πολύ αυτό.. " είπα αναφερωμενη στα λακκάκια.
Η. "τότε θα σου χαμογελάω πιο συχνά."
Κ. "αυτό θέλω!" τον κοίταξα πάλι στα μάτια και με πλησίασε δίνοντας μου ένα απαλό φιλί στα χείλη.
Η. "ήρθε η ώρα να σηκωθείς γιατί έχουμε ταξίδι." το είχα ξεχάσει τελείως
Κ."έχουμε; θα έρθεις κι εσύ; "
Η. "αν δεν εγκρίνει ο προπονητής σου την ομάδα που θα πας, δεν κουνάς ρούπι από τον Άρη μικρή μου" είπε σοβαρά αλλά στο τέλος έσκασε ένα χαμόγελο.
Κ. "Και ο Δημήτρης; "
Η. "για σήμερα θα αλλάξουν οι ρόλοι, αυτός θα είναι ο βοηθός προπονητή, οπότε δεν χρειάζεται να τον ταλαιπωρούμε. Θα τον αφήσουμε στην Θεσσαλονίκη να κάνει παρέα με την αδερφή σου. " μου έκλεισε πονηρά το μάτι..
Κ."Harry! Μην μου βαζεις υποψίες για το τι μπορεί να κάνουν οι 2 τους! Ακόμα απορώ πως την άφησα να κάνει σχέση με έναν τύπο 11 χρόνια μεγαλύτερο της!" είπα νευρικά
Η. "μωράκι ηρέμησε! " είπε και μου φίλησε τον γυμνό μου ώμο.
"επετρεψες αυτή την σχέση γιατί ξέρεις πολύ καλά μέσα σου πως αυτός ο τύπος την αγαπάει πολύ την Αλίκη και δεν πρόκειται να κάνει κάτι χωρίς την θέληση της." συνέχισε.
Κ. "έχεις δίκιο" συμφώνησα και αμέσως μετά σηκωθήκαμε από το κρεβάτι για να φάμε πρωινό.
Η ώρα ήταν ακόμα 8 και η πτήση μας για Αθήνα ήταν στις 12, έτσι είχα μια ωρίτσα στην διάθεση μου για να ετοιμάσω τον σάκο με τα πράγματα μου.
Είναι μικρούλι όμως αύριο θα ανεβάσω κι άλλο. Καληνύχτα σαzzz.
Peace and love A.
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...