Κ. "Αχαχαχαχαχαχα Har-χαχαχαχα Harry σταμάτα! Χαχαχαχα ποναωωω!" φώναζα μέσα από τα γέλια μου και σταμάτησε να με γαργαλάει.
Ξάπλωσε από πάνω μου στον καπό και ξεκίνησε να μου δίνει αρκετά φιλιά στο πρόσωπο έως ότου έφτασε στα χείλη δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί.
Η. "Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πάμε στο ξενοδοχείο για να δοκιμάσουμε το στρώμα." ψιθύρισε πάνω στα χείλη μου και με σήκωσε στην αγκαλιά του βάζοντας με στο αυτοκίνητο.
[...]
Κ. "Harry πάω να κάνω ένα μπανακι κι έρχομαι!" του είπα και αφού πήρα μαζί μου τις πιτζαμουλες Hello Kitty -πλακα κάνω- πήγα στο μπάνιο και αμεσως έβγαλα από πάνω μου τα ιδρωμένα ρούχα.
Αφού άφησα το καυτό νερό να τρέξει πάνω μου για αρκετή ώρα, το γύρισα στο κρύο και άρχισα να βρέχω τετρακέφαλους, δικέφαλους και γάμπες.... Τα πόδια μου τέλος πάντων... Λένε ότι με το κρύο νερό την επόμενη μέρα θα είσαι λιγότερο πιασμένη σε εκείνα τα σημεία.
Αφού τελειώσω, ντύνομαι και βγαίνω έξω. Ο Harry ήδη έχει μπει κάτω από τα σκεπάσματα και από ότι έχω καταλάβει από το ελαφρύ ροχαλητό του, τον έχει πάρει ο ύπνος. Έτσι κάνω κι εγώ το ίδιο.
[...]
Νιωθω καποιον να με σηκωνει απο το κρεβατι και ετσι ανοιγω σιγα σιγα τα ματια μου
Κ."τι εγινε Harry?" εξω βλεπω σκοταδι και αναρωτιεμαι τον λογο που με ξυπναει
Η."εμμ...πως να σου το πω..."
Κ."με δικα σου λογια." του λεω νυσταγμενα
Η."πρεπει να συζητησουμε αλλα πρωτα πρεπει να ετοιμασουμε τις βαλιτσες μας. Πάμε πίσω στην Θεσσαλονίκη!"
Δεν είπα κάτι, απλά έμεινα στην αγκαλιά του.
[...]
5 μήνες αργότερα
"...και η χαλκιά πηγαίνει στο σερβις. Ο διαιτητής σφυρίζει, η Χαλκιά εκτελεί και... Είναι άσος για την εθνικής μας ομάδα έναντι στην ομάδα της Αμερικής. Με αυτόν τον πόντο κερδίζουν το σετ με 26-24 αλλά και τον αγώνα με 3-0. Η εθνική μας ομάδα με αρχηγό την Χαλκιά, στους ολυμπιακούς αγώνες του 2012 είναι η χρυσή ολυμπιονίκης."
Πήρα τον πόντο.
Κερδίσαμε τον αγώνα.
Πήραμε το χρυσό!
Όλη η ομάδα τρέχει κατά πάνω μου και ρυθμικά φωνάζουν το όνομα μου. Είμαι σοκαρισμένη. Κοιτάω τον Δημήτρη και με χειροκροτεί όπως και οι οπαδοί της ελληνικής ομάδας, Έλληνες και μη.
Ένα ακόμη όνειρο εκπληρώνεται.
Κρίμα που δεν είναι εδώ αυτήν την στιγμή.
Flashback
H. "Κατερίνα με ζήτησαν πίσω στην Αγγλία. Σε 2 μέρες φεύγω. Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ και ότι πάντα θα το κάνω! "
Κ. "κι εγώ σ'αγαπω Harry!"
Γειαα σας. Λοιπόν. Φέτος τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Πίστευα ότι θα μπορούσα να αφιερώσω έστω και μια μέρα την εβδομάδα ώστε να γράψω κάποιο κεφάλαιο αλλά πραγματικά ο χρονο με πιέζει πάρα πολύ. Την μισή μου μερα την περνάω στο φροντιστήριο κάθε μέρα και είναι πολύ δύσκολο μετά από τόσες ώρες μάθημα να βρω την διάθεση για να γράψω. Γι'αυτό ΣΤ Οκ επόμενο κεφάλαιο θα μπει ο επίλογος. Είχα πολλές ιδέες γι'αυτό το βιβλίο και ήθελα να ξεπεράσω τα 60 κεφαλαια αλλά δεν μου έκατσε έτσι όπως το ήθελα.
Αυτά από εμένα!
peace & love A.
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...