Obudzilam się o 01,40.Było ciemno jak w dupie u murzyna.Nadal grał telewizor. Ciekawe nikt nie sprawdził czy ja śpię czy nie? To dziwne.
Nie zawracalam sobie tym glowy więc rozebralam łóżko,przebralam się w pizame i znów poszłam spać.
Obudził mnie dziwny hałas o 7,00. Pocichu wyszłam z pokoju.
Jeden głos był bardzo podobny do głosu Niall'a. Zastanawialo mnie co to mogło być.
Poszłam trochę dalej i usłyszałam głośne rozmawianie Niall'a z jakoś dziewczyną.
Niall~ No i co teraz strace fanów przez tą wariatkę. Muszę coś zrobić żeby ją pogrążyć!!!
I krzywi ucichły. O co mogło mu chodzić. Czyżby o tą jego zdradę? Muszę stąd jak najszybciej wyjechać.
No nic postanowiłam poczekać. Nagle usłyszałam jak Agata krzyczy na Harre'go. Szybko zeszlam na dół.
-Słuchaj Harry ja cię juz nie kocham! Zrozum to!!
-Ale jak to z dnia na dzień już mnie nie kochasz!???
-Normalnie! Harry wolalam z toba zerwać niż żebyś nakrył mnie na zdradzie
-No chociaż tyle!!! Z kim się spotykasz??!!!! Kto jest moim wrogiem i z kim mam się bić?!!!
-Harry nie będziesz sie bił i przykro mi ale ja kocham.... no.... kocham Louis'a
-Co?!!!!
-No tak Harry przykro miW tej chwili wszedł do mieszkania Lou. Harry odrazu się na niego rzucił. -TY CHUJU!!!!! UKRADLEŚ MI DZIEWCZYNĘ!!!! NIE WYBACZE CI TEGO!!!!
Zaczęli się szarpać i bić. Nie wiedziałam co robić. Przyszła ochrona i ich rozlaczyla. To było straszne.Poszłam do pokoju i słyszałam dźwięk mojego telefonu. To Iza.
-Cześć Wera-powiedziała Iza.
-Hej! Co tam
-A nuda a tam
-A szkoda gadać
-No dobra mniesza o to. Kiedy wracasz?
-Nie wiem a co?
-A no bo wiesz...stesknilam się za tobą. Za twoimi żartami i psikusami i wogóle za twoją osobą
-Oooo to słodkie. Ja powinnam niedługo być
-To dobrze. Jak wrocisz to wszystko mi opowiesz. A teraz ja lecę do pracy. Do zobaczenia wkrótce
-PaKochana Iza. Hmmm co by tu porobić.
I znowu zrobiłam papcorn i poszłam oglądać komedie.
Asz wkońcu znowu nie zasnelam.Słuchajcie kochani przepraszam że mnie nie było. Ale myślę że rozdział się podoba. Jak myślicie czy Weronika wróci do Paryża czy zostanie w Londynie i zacznie tu studiować? Piszcie w komentarzach. Kocham was za waszą aktywność :*
Jesteście kochani.
Miłego wieczorku <3 :*
CZYTASZ
One Direction Faction History
Fiksi PenggemarHistoria jest oparta na 1D. Opowiada ona o dziewczynie o imieniu Weronika,która ma 19 lat. Dziewczyna poznaję One Direction. Przeprowadza się do nich ze swoją mamą. Resztę przeczytaj sam drogi czytelniku.