18

42 4 0
                                    

POV LOTTE

We lopen de winkel uit met een tas vol leuke kleren. Ik kijk even snel op m'n mobiel en zie dat het 17:00 uur is. De tijd gaat snel! "Hoelang blijven jullie eigenlijk in Amsterdam?" Vraag ik aan Niall. "2 weken, misschien iets langer" zegt Niall en kijkt me aan.
Zijn mooie fel blauwe ogen kijken me intens aan, ik wil niet naar huis ik wil dat de tijd eeuwig duurt, ik wil bij Niall blijven. "Zullen we nog ergens iets gaan eten? Ik heb honger" vraagt Niall.
Ik lach even en knik dan. We zoeken een leuk tentje op en gaan naar binnen. Al snel worden we geholpen en 2 uur later staan we weer buiten om afscheid te nemen van elkaar.
"Ik vond het echt héél leuk, Lotte" zegt Niall met een glimlach op z'n gezicht.
"Ik vond het ook heel gezellig" zeg ik glimlachend terug. "Ik app je nog wel!" Zegt hij nog voordat hij me een kus op m'n wang geeft en wegloopt. Ik word helemaal rood en m'n gezicht brand nog steeds, waar zijn lippen net zaten. Een bom can, vlinders, olifanten, kwallen, regenbogen, apen, alles barst los. Glimlachend draai ik me om en loop richting huis.
Onderweg is het erg donker. Maar zo ver is het niet. Dus ik ben al lekker snel thuis.

Ik stap onder de douche vandaan en kleed me om in pyjama. Ik poets m'n tanden en borstel m'n haar door. Ik ga in bed liggen en pak m'n mobiel.

"Hee Lotte, nog wakker? Ik kan niet slapen :( omdat, ik aan jou denk x"

"Aaah, zo lief! Ik ga zo slapen :) en jij ook! Want je hebt morgen een concert! :D xx"

"Aah haha, slaap lekker babe xxx"

"Slaap lekker, Sjaak ❤️💋"

OMG hij noemde me babe❤️
Met een fijn, verliefd en vrolijk gevoel val ik in slaap.

MR. ANONIEMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu