POV NIALL
Vrolijk lopen de jongens en ik richting de tourbus, het concert was top! we hebben heel Veel gelachen en natuurlijk gezongen. zodra de tourbus in zicht is staat de deur open, raar..?
we lopen naar binnen en ik ga op zoek naar Lotte, alleen kan ik haar niet vinden, waar is ze?!
Misschien is ze een rondje wandelen? ja, ja dat denk ik, maar aan de andere kant zou Lotte nooit in dr eentje gaan wandelen, en ze was moe, daarom ging ze niet mee met ons.hier klopt iets niet, ze laat de deur anders toch ook niet open staan? nee dat doet Lotte niet.
paniek komt in me op, wat moet ik doen?! Ik roep de jongens en zeg dat Lotte weg is, wat ze overigens al door hadden. mijn mobiel maakt een geluidje en snel grijp ik het uit m'n broekzak.
"wees maar niet bang, Niall. Lotte is hier bij MIJ in goede handen, met nog een paar andere personen. ze roept je naam, maar je komt niet, daar komt ze gauw genoeg achter...
- B"Het berichtje is afkomstig van de mobiel van Lotte. maar wie is B? ik lees het berichtje wel 1000x , als het me opeens te binnen schiet. "BRYAN!" Schreeuw ik kwaad en luid.
"bryan?" vraagt Liam verward. ik knik en leg het verhaal uit wat lotte me gisteren heeft uitgelegd. ze knikken en snel bellen we de politie.De politie neemt meteen actie en achterhaalt dingen. Zodra ze iets weten over Lotte en Bryan krijgen we het te horen. Bryan is een crimineel, ze zoeken hem. Ze weten nu dat hij hier ergens dichtbij zit, dus hopelijk krijgen ze hem te pakken. Hij zat vast voor seriemoordenaar, verkrachter en drugsdealer. wat moet hij wel niet met Lotte hebben gedaan?!
gefrustreerd haal ik een hand door m'n haar. Voorlopig blijven we hier, totdat Lotte terug is. dan gaan we naar Londen, we blijven in de tourbus verblijven. Nadat ik door Simon naar bed ben gestuurd, omdat het 5:00 uur is en ik nog niet geslapen heb, lig ik nu in bed. No way dat ik een oog dicht kan doen, maarja....
Lotte, als je dit hoort, ik hou van je! ziels veel, voor heel m'n leven, ik wil je niet kwijt, ik dood die bryan als hij je iets aan heeft gedaan, en martel hem en laat elk hoekje van de hel zien. Ik laat hem zien wat leiden is. kus van je boy x
JE LEEST
MR. ANONIEM
FanfictionLotte, een klein maar modebewust meisje krijgt een w'appje binnen van 'onbekend' Moet ze hierop ingaan? Of het negeren? Ze kan het niet uitstaan en besluit toch wat terug te sturen. Uren lange gesprekken volgen. Maar Lotte weet nog steeds niet met w...