25

35 3 0
                                    

Zaterdag.... Heerlijk zou je denken, toch? Nou nee, het is echt vreselijk, omdat zaterdag wel heel dicht in de buurt ligt van Maandag, en maandag, begint school weer.... Het is niet zo dat ik school helemaal niet leuk vind, ik bedoel, ik heb veel, heel veel vrienden, daar ligt het niet aan, maar vakantie is altijd beter. En het dringt dan pas tot je door dat Niall echt weg is, ik mis hem zo... het klink misschien cliché maarja, het is gewoon zo, ik mis Niall, want ik hou van Niall. oke genoeg gemekkerd voor vandaag; aankleden, opmaken, eten, afspreken, en stad. vandaag ga ik schoolspullen kopen, het moet toch echt gebeuren. gelukkig hoef ik maandag alleen mijn boeken op te halen, zodat je die thuis gelijk kunt kaften, en dan dinsdag beginnen de lessen. Ik ga samen met Eva naar de stad, aangezien zij ook nog spullen moet kopen, was het wel gezellig. wat ik helemaal vergeten ben te vertellen: eva is 1 van mijn beste vriendinnen! Ze is gisteren terug gekomen uit Friesland, waar ze kamperen was, maar omdat ik Niall moest uitzwaaien had ik haar nog niet gesproken. Ze weet ook van Niall net als al mijn andere vrienden, het staat toch op internet he, en op het nieuws is het greats...
ik kleed me om: een kort strak hoog zwart broekje, met drie knopen, daarboven een baby blauw shirt met aan de achterkant een lijn open die vast is gemaakt met strikjes. dus een klein deel van mijn rug is open zeg maar, als je me begrijpt, gods thanxx. daaronder doe ik mijn adidas superstars. ik laat mijn  haar los hangen. ik doe mascara op, niet te weinig, niet te veel, gewoon dat je het wel kunt zien zeg maar. en eyeliner. foundation heb ik niet nodig, puur omdat ik geen puisten heb, en Niall vind het ook niet mooi natuurlijk :). ik doe lipgloss op en stap naar beneden, ik pak een appel en wat melk. snel werk ik dat naar binnen en net op dat moment gaat de bel. ik open hem en vlug daarna vlieg ik Eva om de nek. we blijven een tijdje zo staan tot ik een flits hoor, ik kijk op en zie een paar fotografen voor ons staan. ik sleep Eva mee naar binnen, die het gelukkig al begrijpt. 

een kwartiertje later stappen we in de auto, Eva rijdt, ik heb nog geen rijbewijs :(. ik ben net jarig geweest, maar heb er eigenlijk nog niet aan gedacht om mijn rijbewijs te halen, naja ik zie het allemaal wel. 

We lopen door de stad, en af en toe word er een foto gemaakt, dit zal over een tijdje vast minder zijn, dan is het oud nieuws, dus is het niet meer interessant. we kletsen wat terwijl we winkel in winkel uit lopen. na 4 uur in de stad gelopen te hebben, zijn we geslaagd, en natuurlijk ook nog kleding gescoord :). we lopen terug naar de auto en rijden naar huis. we bestellen pizza en rond 22:00 uur gaat eva naar huis. we zeggen gedag en ik zwaai eva uit. 

LEESS HIERONDERRRR X

HEEE SORRY DIT HOOFDSTUK IS IETS LATER GEKOMEN. EN OOK SORRY OMDAT IK IN HOOFDLETTERS SCHRIJF, DAT KOMT DOORDAT IK OP MIJN LAPTOP SCHRIJF EN IK HEB ECHT GEEN IDEE HOE IK DAARMEE DIKGEDRUKTE LETTERS MOET DOEN, GEEN IDEE OF DAT KAN OF DAT IK GEWOON DOM BEZIG BEN ;) ALS IK DIT TERUG LEES SCHREEUW IK OOK OMDAT HET HOOFDLETTERS ZIJN, IK WORD ER EEN BEETJE AGRESSIEF VAN, HAHAHA, BEN IK DE ENIGE?  

 MAARJA.... VINDEN JULLIE HET LEUK ALS IK NU EEN PAAR KEER UIT LOTTE'S POV SCHRIJF OF WILLEN JULLIE DAT IK GELIJK NAAR NIALL GA? WILLEN JULLIE DAT IK WEER VIA BERICHTEN SCHRIJF? OF IS DIT NU GOED? NIALL EN LOTTE HEBBEN ELKAAR NATUURLIJK ONTMOET DUSJA, WEET IK NIET ECHT WAT IK NOG MOET ZEGGEN VIA W' APP, SNAPPIE? XXX

MR. ANONIEMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu