married with hater??

1.7K 104 1
                                    

Ep2:married with hater...
Di rumah keluarga chanyeol...
Chanyeol sedang bersantai brsama keluarga sempena cuti hujung minggu...minggu ini exo diberikn cuti 1 hari sebelum mereka sibuk dengan konsert exolusion yg akan diadakan di beijing china...
Chanyeol mengambil kesemptan ini untuk pulang ke rumah keluarganya...
Omma chanyeol datang dengan menatang sedulang pinggn dan cawan untuk anaknya..
Omma:chanyeol mcm mne dwngan exo ok??
Chanyeol:ok je omma..(mencapai cawan)
Omma:(serba salah)omma ada benda nak ckp ngn chanyeol nie...
Chanyeol:nk ckp apa ckplh...chanyeol dengar nie..
(Menghirup air yg masih berbaki)
Omma:bila chanyeol nk kawin...
Mendengarkn itu serta nerta air yg masih berada dimulut chanyeol tersembur keluar terkena muka ommanya...
Chanyeol:(sengih dan lap muka ommanya)mianayo omma chanyeol x sengaja...
Omma:(tarik telinga chanyeol)omma x kira omma nk chanyeol kawin sebelum habis bulan nie..
Chanyeol:omma sakitlh(gosok telinganya)ok2 nnti chanyeol cri...tpi jgn salahkn chanyeol klu menantu omma separuh siap ye...(lari sambil ketawa)
Omma;(berdiri cekak pinggang)bertuah punya budak...siap kau nnti x de calon omma kawinkn chanyeol dengan ajuma depan rumah...(membebel)
Pening kepala melihat perangai anaknya yg x mcm lelaki berusia 26 thn...
Sbb itu dia mahu anak bujangnya kawin supaya anaknya jadi lebih matang...

Dirumah ji hyo&ha ji won...
Ji hyo dan ha ji won pening melihat omma dan appa ji hyo berulang-alik dihadapannya...
Ji hyo:omma appa wae??
Omma:omma nak tengok bilik ji hyo??
Ji hyo:wae??waeyo???
Omma:ji won tunjukkn bilik bdk bertuah nie...
Ji won:krey(menurut)
Omma dan appa ji hyo masuk kebilik ji hyo yg berselerak dan di dindingnya banyak poster chanyeol...
Appa:nie gambar siapa?menantu appa ke...
Ji won:ye appa..
Ji hyo:(cubit ji won)anni...
Omma:(buka almari ji hyo)
Buka saja almari baju ji hyo segala isi yg ada didalam almari berselerak dan jatuh...
Omma:(memungah baju ji hyo)
Pening lalat omma ji hyo apabila melihat baju ji hyo semuanya baju jersi dan baju yg sesuai dipakai lelaki zaman sekarang...
Omma:mana baju dress gaun...mna baju perempuan yah!!!song ji hyo(menjerit)
Ji hyo&ji won:(ttp telinga)

Diruang tamu...
Omma dan appa song ji hyo memandang tepat wajah anak gadisnya yg sangat degil...
Omma:omma dan appa dah setuju nk satukn ji hyo dengan anak uncle park..
Ji hyo:bo??anni...ji hyo x nak dah lh anak uncle park tu gigi rongak berparut dan hitam pulak tu..ji hyo x nak...
Omma:x kira nak x nak ji hyo Kena ikut ckp omma dan appa...... nie(hulurkan gaun pendek berwarna pink cair dan sepasang kasut tinggi berwarna hitam)ary ahad nie dekat halyang mall arreso pukul 8:oo mlm sharp...
Omma dan appa ji hyo segera pulangbkerumah selepas memberi taklimat serba sedikit tentang datenya itu...
Selepas kelibat omma dan appanya menghilang ha ji won siap sedia menutup telinga mengunakn bantal.
Ji hyo:anni....(menjerit)

Married With Hater???Where stories live. Discover now