married with hater??

1K 64 0
                                    

Ep9:married with hater??
Incheon international airport...
Haty song ji hyo berdebar -debar kerana baru tdi dia mendengar pengumuman yg penerbangan dri amerika sdh pun sampai...
Diluar song ji hyo menanti dengan sehelai kertas yg bertulis...
*lee jung suk*

Dri jauh jong suk melihat kelibat ji hyo yg meloncat-loncat menati kehadirannya...walaupun sdh lma tdk berjumpa song ji hyo ttp sme happy go lucky dan penampilannya ttp sme...
Jong suk melambai kearah ji hyo...
Setibanya jung suk dihadapan ji hyo dia terus memluk erat tubuh genit song ji hyo..
Dan song ji hyo membalas...
Jong suk:rindunya sye dengan awak...awak ok ke?x rindu dengan sye...
Mereka melepaskan pelukan...
Ji hyo:gila sye x rindukn awak dh lme kut kita x jumpa...eh ckp2 juga jomlh sambung borak dekat kereta...

Song ji hyo meminpin tgn jong suk ke keretanya yg tdk jauh dri situ...
Selepas menghidupkan enjin kereta...
Mereka terus meningglkn lapangan terbang incheon...
Jong suk:so...awak masih studykn..
Ji hyo:aar...tpi sye dh nk abis blajar..(senyum)wah awak makin hensem..
Jong suk:bkn dri dulu ke sye memang hensem...
Ji hyo:dlu...em bolehlh tpi dlu awak x hensem sngt mcm skarang nie...
Mereka sama2 ketawa..
Jong suk:ji hyo,ji hyo awak msh sme mcm dlu ska berterus terang(senyum)
Ji hyo:awak stay mne nie hotel mne???
Jong suk:hotel???em sye x biasalh ddk hotel...bley x sye stay rmh awak sementara sye cri rumah sewa..
Song ji hyo pening sme ada ingin menolak atau membiarkn je jong suk menginp di rumahnya sementara waktu tpi mcm mne dengan chanyeol patut x dia bagi taw chanyeol atau biarkn saja..
Jong suk:ji hyo bley x??
Ji hyo:bley tpi rumah sye kecik je takut awak x selesa lagi satu sye kongsi rumah tu dengan ha ji won..
Jong suk:x pe...lagi pun nnti kita boleh borak pnjng bila sye stay rmh awk...
Song ji hyo menelan air liur payau...

Di rumah ji hyo...
Selepas berborak dengan jong suk song ji hyo meminta diri masuk kedalam bilik kerana hari sdh pun lewat malam walaupun jong suk seakan tdk mahu melepaskannya masuk kedalam bilik...
Song ji hyo ddk dibirai katil dia bermain-main dengan telefon bimbitnya...berkira-kira sama ada ingin menelefon chanyeol atau tdk..
Sdh dua minggu cahnyeol tdk menelefonnya kerana sibuk dengan konsert exolusion dimalaysia..
Ttpi knp sepanjang ketiadaan chanyeol dikorea dia seakan resah gelisah kerana selalunya chanyeol tdk pernah kering idea untuk mengenaknnya..
Belum sempat ji hyo mendail nombor telefon chanyeol...
Chanyeol terlebih dlu menelefonnya..
Chanyeol:rindukn sye ke??
Ji hyo:eh...!!perasannya kau...nie ada apa telefon aq..
Chanyeol:eley x nk mengaku rindukn sye...sye tawlh sbb sye slalu mmpikn awak...
Ji hyo:mesti dlm mmpi tu aq cekik kau kn..
Chanyeol:anni...dlm mmpi tu awak kiss sye dengan penuh keikhlasan...(ketawa)
Ji hyo:aish nasib baik kau jauh kalau dekat aq lipat2 kau..
Chanyeol:(ketawa)ckplh cepat...
Ji hyo:ckp apa??
Chanyeol:ckplh benda yg awak nk ckp dengan sye...sye dpt rsekn yg awak ad sesuatu nk ckp dengan sye..something like saranghae chanyeol..
Ji hyo menjauhkn telefon dan ketawa...
Ji hyo:boleh x jgn perasan...kawan aq stay rumah aq taw..
Song ji hyo menampar mulutnya knp dia perlu memberitahu chanyeol..
Chanyeol:siapa??
Ji hyo:lee jung suk..
Chanyeol:lelaki???
Ji hyo:yee...
Chanyeol:yah!!ji hyo awak buat apa nie srh dia cri hotel..
Ji hyo:mne bley aq nie serba salah taw...dia tu kwn aq..
Chanyeol diam dihujung talian..
Chanyeol:ha ji won ada??
Ji hyo:ada...wae?
Chanyeol:ok...ikut ckp sye bile awak nk tidur pastikn pintu tu berkunci dan jgn sesekali pakai seksi2 arreso..
Ji hyo:kalau x nak..
Chanyeol:tunggu sye balik korea siap awak...
Ji hyo:yelah2...
Chanyeol:sye rsekn sye nie dh jdi orng penting dlm hdp awak..
Ji hyo:knp plk?
Chanyeol:sbb awak serba salah psl jong suk dn sudi cerita dkt sye...
Ji hyo:perasanlh kau nie k bye..
Talian di matikan...song ji hyo berbaring diatas katil sambil merenung poster chanyeol dan ada segarit senyuman lahir dibibirkn ji hyo dan kemudiannya semakin melebar...
Tiba2 dia mengeleng kepalanya laju...ditarik rambutnya...
Ji hyo:anni...ji hyo kaubkena ingt kau tu hater bkn fangirl...anni(menjerit)

Di malaysia...
Chanyeol juga tersengih-sengih di hotel..membayangkan yg song ji hyo sekarang ini sdh mengamuk habis...Ttpi ttp juga hty chanyeol risau dengan kehadiran lee jong suk bali saja ke korea dia akan bertemu muka dengan lee jong suk
Chanyeol:ji hyo,ji hyo you not special but you are limited edition...
Tao juga tersenyum melihat tingkah chanyeol yg sejak akhir2 nie ska tersengih-sengih maklumlh lagi beberapa minggu je majlis perkahwinan chanyeol dan ji hyo...

Married With Hater???Where stories live. Discover now