Ep14:married with hater??
Paris..
Hari ini hary terakhir percutian bulan madu chanyeol dan ji hyo mereka terpaksa pulang lebih awal dri jangkaan kerana chanyeol perlu membuat persiapan untuk konsert exolusion yg akan diadakan dibeijing seminggu lagi...
Chanyeol mengeluh perlahan dan memandang song ji hyo yg sdh bgn lebih awal drinya seperti biasa song ji hyo akn melakukan rutin hariannya iaitu senam...
Chanyeol bgn dan mengemas katil kemudiannya dia terus mencapai tuala dan masuk ke dalm bilik air...Disebabkan mamai masih ada chanyeol terus menyambar ubat gigi yg berada disingki sambil mata terpejam...
Chanyeol terasa pelik apabila ubat giginya tdk berbau dibuka matanya dan alangkah terkejutnya dia apabila giginya bertukar jadi hitam...dipandang ubat gigi ditgnnya...itu memang dia punya...dipicit ubat gigi itu sedikit...bila melihatkn warnanya sdh berubah dia tahu angkara siapa...
Chanyeol:song ji hyo...(jerit)..Song ji hyo yg mendengar jeritan padu dari suaminya menghambur ketawa yg ditahan selama ini...
Diambil sesuatu dlm sakunya...
Serbuk arang yg digunakannya untuk mengenakan chanyeol...
Ji hyo:sekarang kita seri...(senyum)
Sengaja song ji hyo ingin mengenakn chanyeol...sejak dia berkahwin dengan chanyeol dia belum pernah mengasah bakatnya dlm mengerjakan orng...Di incheon international airport...
Setibanya chanyeol dan ji hyo di lapangan terbang merka dijemput member exo dan fan exo yg membanjiri lapangan terbang sejak pagi tadi...
Chanyeol segera menggenggam tgn hyo erat apabila dia terpandangkan lee jong suk disebelah kris..
Walaupun song ji hyo meronta ingin dilepaskan Chanyeol ttp berkeras dan menguatkn tautan tgnnya...
Kris:wah!!berseri-seri pengantin baru song ji hyo you look cool bro...
Ji hyo:(senyum)gomawo...
Chanyeol:aik ji hyo je chanyeol x??
D.o:x abis2 lagi jelesnya...
Ji hyo:(ketawa dan memandang jong suk)
Lee jong suk tersenyum dan dia tiba2 menarik ji hyo dlm dakapannya...bkn saja song ji hyo terkejut ttpi juga member exo dan chanyeol...
Air muka chanyeol terus berubah keruh apabila dia melihat song ji hyo sedikit pun tdk meronta di dlm dakapan lee jong suk...
Suho yg melihat perubahan air muka chanyeol segera berpura-pura menarik jong suk...
Ji hyo dan chanyeol meneruskan langkah dan song ji hyo juga sedar perubahan air muka chanyeol...Di dlm kereta..
Chanyeol sedari tadi diam dan memndang keluar ttpi peganggn tgnnya masih sama seperti tadi...dia terus menggenggam tgn ji hyo erat dan lee jong suk yg berada di sebelahnya hanya diam tdk bersuara...suasan didlm kereta seperti tiada penghuni di dlmnya..
Kris berdehem kecil memecah suasana..
Kris:chanyeol kau dah cko belum dengan ji hyo pasal dorm..
Chanyeol segera tersedar apabila dia teringat yg dia belum berbincng dengan ji hyo psal tempat tinggal mereka selepas nie..
Chanyeol:belum...
Ji hyo:wae??
Chanyeol:jagi...kita belum boleh pindah masuk rumah baru kita sbb rumah tu blum siap sepenuhnya bln depan baru bleybkita pindah masuk..so..buat sementara nie kita kne ddk dekat dorm..
Ji hyo:kan boleh ddk rumah ji hyo...
Chanyeol:x boleh saya kena ddk dorm sbb konsertkn dh nk dekat..so jadual padat sngt...sye x nk awak ddk sorng2 dekat rumah...x selamat..
Sebenarnya kata2 terakhirnya itu ditujukan pada lee jong suk...
Dia tahu bila dia berjauhn dengan ji hyo peluang untuk lee jong suk merampas ji hyo terbuka luas...dia masih belum tahu apa perasaan ji hyo terhadapnya lagi sbb itu dia takut song ji hyo akan terpengaruh dengan lee jong suk...Lee jong suk yg mendengr kata2 chanyeol yg berupa sindirn itu hanya mmpu mnyimpn geram didlm haty...dlm hal ini dia perlu bersifat menarik rambut dlm tepung...tepung x berselerk rambut tdk terputus..
Lepas nie dia akan mengunakn persahabatn mereka sebagai senjata...
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...