Ep22:married with hater??
Song ji hyo mundar mandir...x senang ddk dri tdi menanti member exo pulang ke dorm mereka...terutama sekali chanyeol sdh hampir 3 minggu mereka tdk berjumpa rindu???..entahlah..
Akhirnya penantian ji hyo berakhir apabila kereta rasmi exo sdh pun berada dihadapan dia segera membukakn pintu untuk exo...
Satu persatu member exo masuk tpi chanyeol tdk kelihatan..
Suho dtg mendekati ji hyo yg masih setia ddk memegang pintu.
Suho:chanyeol balik rumah family dia...
Ji hyo:bo???x ckp ngn ji hyo pon..
Suho:chanyeol x ckp ke???dia ckp dia balik sekejap petang nnti dia balik sini...mungkin dia rindukn family dia...
Kris:chanyeol ckp dia rindukn kimchi omma dia tu yg dia balik...nie ji hyo chanyeol mase dekat konsert hampir pitam taw..
Ji hyo:pitam??wae??
Kris:entahlh ktenya penat tpi yg kita orng pelik dia boleh pulak melahap 3 ekor itik pngang...lepas tu nie ha.
Kris meletakkn bungkusan berwarna pink di hadapan ji hyo...ji hyo memandang...kris menyelongkar beg kertas berwarna pink tu...
Melopong mulut ji hyo melihat teddy bear pink sebesar alam..
Ji hyo:nie sapa punya??
Kris:chanyeol punya.
D.o:jgn terperanjat sngt kitaorng nie ha...pelik dgn chanyeol tu mcm2 yg dia buat dekat beijing...ary tu dia boleh menangis tengh2 mall sbb kita orng x kasik dia beli teddy bear nie...lagi satu pasal itik pnggng tu..dia paling x ska itik pnggng tpi ary tu boley pulak dia makn 3 ekor tnpa pelawa kita orng...pelik x??
Ji hyo termenung chanyeol nie x betul ke???
Kau balik nnti siap kau...song ji hyo tersenyum...Di rumah family chanyeol...
Omma chanyeol pening melihat perilaku chanyeol yg dri tdi asyik mengikutnya dri ruang tamu sampailh kedapur menunggunya menyiapkan kimchi...setahunya anaknya itu x gemar kimchi buatan tgnnya kerana dia tdk mahir membuat kimchi suaminya pun berkata begitu sbb itu dia sdh tdk membuat kimchi lagi...ttpi ary nie chanyeol buang tabiat menyuruhnya membuat kimchi...
Omma:chanyeol asal x bwk ji hyo..
Chanyeol:lupalh omma nk bwk ji hyo sekali...dah terliur nk mkn kimchi omma nie...
Omma:kamu nie knp sebenarnya nie...tba2 nk mkn kimchi omma nie??
Chanyeol:ala chanyeol teringinlah omma...klau omma x ley buat x pelah chanyeol beli je..
Omma:x delah omma tnya je...gaya kamu nie mcm prng mengidam...
Chanyeol:mengidam???apa tu??
Gerakan tgn omma chanyeol segera terhenti apabila dia menyebut perkataan mengidam...ji hyo mengandung ke??
Omma:omo..??(ttp mulut dn tersengih)
Chanyeol:wae??yah!!omma..
Omma:entah2 ji hyo mengandung x??
Chanyeol:mengandung???
Omma:jgn ckp chanyeol x tahu mengandung tu apa...omma ketuk dgn senduk nie nnti...
Chanyeol:chanyeol tahu mengandung tu apa tpi betul ke ji hyo mengandung...??kami kn baru je kahwin...
Omma:x mustahilah chanyeol dlu omma mase lahirkn noona kamu tu omma ngn appa kawin baru sebulan...
Chanyeol:yeke???(senyum)
Omma:yeke tu omma x tahulah chanyeol bawaklh ji hyo pergi jumpa doktor...
Chanyeol tersenyum berharap apa yg diberitahu ommanya menjadi kenyataan...dia tahu ini terlalu awal ttpi dia tdk kisah memegang title bapa diusia yg muda..dan dia psti dgn cre nie dia dpt buat ji hyo terus berada di sebelahnya dan terus memegang status isterinya...ttpi dia juga perlu memastikan betul ke ji hyo mengandung...klau dia tnya secara terang memng x lah ji hyo nk mengaku..dia tahu sngt habit mcm isterinya itu...
Lepas menikmati kimchi chanyeol terus bergegas pulang...dlm kepalanya teringat tip omma tentang ibu mengandung...yg pertama sekali tengok perubahan perutnya...Di dorm...
Chanyeol terus berlari masuk kedalam biliknya dilihatnya ji hyo sedang menjahit baju...dia segera mendekati ji hyo dan merasa perut ji hyo...
Ji hyo:ya!ya!ya!.awak buat apa nie..balik2 pegamg perut sye nie..
Chanyeol:bangun jap...
Chanyeol memaksa ji hyo berdiri..chanyeol terus merasa perut ji hyo dia tersenyum bila ada sedikit benjolan diperut ji hyo...
Ji hyo:yah!!chanyeol knp nie..
Chanyeol terus memeluk ji hyo..lama..
Chanyeol:x lme lagi sye jdi appa??
ji hyo:appa???
Chanyeol:(mengangguk dan memgang perut ji hyo)
Ji hyo:eh???sye x mengandunglh...awak nie merepek apa??seram sye dibuatnya...
Chanyeol:abis tu perut awak buncit..
Ji hyo:eee...dia nie kn..sye dh naik berat bdn sbb tu perut buncit sikit...
Chanyeol:eley x nk mengaku x pe nnti sye pnggil doktor periksa awak ok??klu awak mengandung sye nk awak jnji x kn tingglkn sye...
Ji hyo:klu sye x mengandung awak jnji tngglkn sye...
Song ji hyo keluar dri bilik meningglkn chanyeol bersendirian...
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...