Ep17:married with hater??
Di bilik chanyeol&ji hyo..
Sedari tadi chanyeol memerhaty song ji hyo yg sedang ralit bermain dgn tabnya...klu silap gaya boleh tembus tab tu dengan pndngn mata song ji hyo...
Perlahan-lahan chanyeol mendekati dan merampas tab daripada tgn ji hyo...
Ji hyo:yah!!Chanyeol pulangkn balik tab sye...
Chanyeol:wae???
Chanyeol mengambil kesempatan untuk melihat tab ji hyo...ternyata ji hyo sedang mengemaskni blog haternya...
Chanyeol tjm.memandang ji hyo yg tersengih.
Chanyeol:knp masih ada blog nie...pdm sekrng...
Ji hyo:anni...blog tu dh bnyak followerlh...bagi balik tab sye...palli...
Mendengarkan itu chanyeol terus.menarik telinga ji hyo lame...
Ji hyo:sakitlh lepaskn x???
Chanyeol:klau x wae??
Ji hyo:sye post dekat blog sye yg awak x bley tdor klu x de teddy bear...
Melihat chanyeol leka ji hyo terus merampas tabnya dan berlari keluar...
Chanyeol terus mengejar song ji hyo yg sdh berlari keluar...Sampai diruang tamu song ji hyo bersembunyi dibelakang xiumin yg kebetulan sedang berdiri...
Dan xiumin pun turut serta dlm permainn kecil chanyeol dan ji hyo...
Chanyeol:hyung tepi sikit chanyeol nk pulas telinga ji hyo tu...
Xiumin:wae???x baiklh mcm tu...mari sini..
Chanyeol pun menurut dan mendekati hyungnya...tnpa amaran xiumin terus memulas kedua belah telinga chanyeol.sampai merah...
Member yg lain hanya ketawa melihat aksi lucu xiumin ji hyo dan chanyeol...
Ji hyo ketawa besar melihat kedua belah telinga suaminya memerah...
Dlam pda mereka bergelak tawa...bunyi loceng bertalu-talu kedengaran diluar...
Suho menapak ke pintu....
Buka saja pintu keliahatan tubuh longlai jong suk terbaring berlumuran drh...semua yg ada disitu termasuk ji hyo terkejut...
Song ji hyo berlari mendapatkan lee jong suk...
Ditepuk-tepuk perlahan pipi lee jong suk ttpi jong suk tdk memberi tindak balas..
Akhirnya lee jong suk dikejarkan ke hospital...Hospital...
Chanyeol panas hatynya bila melihat song ji hyo resah gelisah mundar mandir dihadapan wad yg menempatkan jong suk...lagak ji hyo seperti suaminya yg berada diwad itu...chanyeol ingin berlalu ttpi tgnnya dipegang Suho erat...
15 minit menunggu seorng doktor lelaki keluar dri wad lee jong suk..
Orng pertama yg meluru kearah doktor adalh song ji hyo...
Ji hyo:doktor mcm mne dengan kwn sye...
Doktor:lee jong suk hanya mengalami luka ringan..dan dia sekarang sdh sedar...
Ji hyo:knp dia jdi mcm tu??
Doktor:kemungkinan dia bergaduh atau dirompak sbb telefon dan dompetnya tiada...
Ji hyo:bila dia boleh balik doktor??
Doktor:ary nie jong suk boleh balik...
Ji hyo:kamsamhamnida...
Doktor:(mengangguk)
Belum sempat song ji hyo masuk tgnnya dipegang chanyeol...
Chanyeol:boleh x awak jgn risaukn sngt jong suk dia dh besar..
Ji hyo:apa nie kn jong suk kwn baik sye.mestilah sye ambik berat lagi satu family dia x de dekat sini boleh x awak jgn pentingkn dri...
Chanyeol:sye x ska awak dekat dengan dia..
Ji hyo:dahlh sye mls nk ckp dengan awak...
Ji hyo menarik tgnnya dri gengamn tgn chanyeol..dan masuk.kedlm wad..
Chanyeol yg melihat mengeluh berat dan menumbuk dinding wad melepas kemarahannya..
Kris dtg dan mengurut lembut bahu chanyeol...Dri jauh lee jong suk melihat ji hyo dtg menghampirinya dia berpura-pura merintih..meminta belas dri ji hyo...
Ji hyo:jong suk ok??
Jong suk:kepala saya sakit boleh awak picit...
Ji hyo:(memicit kepala lee jong suk)
Lee jong suk.simpan senyum berbaloi juga dia dibelasah kalau mcm nielah perhatian ji hyo pdanya...sekarang dia perlu mneruskan rncngnnya bersama sulli iaitu memisahkn ji hyo dri chanyeol...sementara ji hyo msh belum punya perasaan syg pda chanyeol...
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...