Ep20:married with hater??
Di universiti...
Song ji hyo meletakkn kereta mini coopernya diperkarangn universiti lagak orng besar dtg ke universiti membuat lawatan...pintunya dibuka oleh seorng namja setianya...dibaling kunci kereta dan memberi isyarat untuk meletakkn keretanya ditempat yg betul...song ji hyo berjln penuh anggun masuk ke kelas nm baru saja song ji hyo feeling princess..rmbutnya ditarik seseorang dri belakang..song ji hyo menoleh ha ji won...dia tersengih segengster mne pun dia hanya ha ji won yg mmpu mengawalnya...ditariknya song ji hyo ketepi...dipusingkn bdn song ji hyo lagak seorng model selepas itu mulutnya melopong...
Ji won:wah!!kau sejak dah kawin dgn artis terus lupa kawan..dan yg paling win sekali kelas pukul berapa pun kau x taw...
Ji hyo:betullh aq dtg awal..kelaskn pkl 11..
Ji won:(ketuk kepala ji hyo)kau nie..sejak dah kawin sewel kau makin teruk oi makcik...kelas ary nie x de...
Ji hyo:abis yg kau dtg nie buat apa??
Ji won:aq kn ada latihan untuk persembahan konvo kita nnti...meh sini ddk sini aq nk soal siasat kau...Ditariknya song ji hyo masuk ke dlm cafe universiti...
Dan ddk dikerusi kosong bahagian belakang...
Ji won:kau nmpk makin cntiklh ji hyo aq rse mcm dah x knl dgn kau...dri minah yg boyish terus bertukar jdi princess blank...
Mendengar pujian dri ha ji won song ji hyo tersenyum ttpi bila mendengar ayat terakhir...dia mengetuk kepala ji won....
Ji hyo:princess je blank jgn taruk...arreso??
Ji won:eley...wey kau perasan x sejak sebln kau kawin bdn kau mcm berisi sikitlah ji hyo...
Ji hyo:ha??yeke...aq rse biasa je...
Ji won:entah2 ada isi x??
Ji hyo:isi???(blank)
Ji won:babylh maksud aq...bendul betllh kau nie...
Ji hyo:aish mengarutlh kau nie...aq kn bru kawin...
Ji won:tulah kau x tahu orng kawin seminggu pun boley pregnant...
Ji hyo terlopong memang dia akui yg berat badannya naik 2 kg...tpi x knlh dia hamil...Di konsert exoLusion...
Lay terkocoh-kocoh berlari mendapatkan chanyeol yg lemah dibelakang pentas...tdi chanyeol hampir pengsan ketika membuat persembahan...mujurlah perubahan chanyeol disedari lay...dan mereka cepat2 menyuruh chanyeol berehat...
Suho mengurut tengkuk chanyeol yg sedang membongkok memuntahkan segala isi...
Bdnnya sngt panas...
Seketika kemudian dtg petugas dibelakang membawa bungkusan diletakkn dihadapn chanyeol...
Suho:nie apa siapa yg order??
Petugas:nie..itik panggang
Suho:itik panggang...chanyeol x ska mkn itik pnggng...
Petugas:tpi chanyeol yg srh beli...
Suho:bo???
Chanyeol menghampiri Suho dan petugas itu...di keluar itik panggang yg dipesannya tdi tiba2 tekaknya ingn mencuba itik panggang yg popular di china...
Bkn Suho saja heran ttpi juga kris,lay dan tao..masing2 sedia tahu yg chanyeol amat tdk suka kn itik...ttpi apa yg dilihatnya chanyeol sngt menikmati itik panggang...Chanyeol sdh tdk hiraukn pandangn membernya yg penting dia berjaya memakan itik yg sngt sedap...x ckp stu chanyeol menyuruh petugas tdi membeli seekor lagi itik panggang untuknya...
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...