Ep24:married with hater??
Chanyeol membuka pintu bilik bwh tanah dan keluar dipandang song ji hyo yg sedang tidur pulas....perlahan-lahan dia mendekati song ji hyo...dialihkn rambut ji hyo yg menutupi bahagian wajahnya...dan mencium dahinya lama...
Terasa panas dahi song ji hyo..
Chanyeol panik..dikejt ji hyo ttpi ji hyo hanya membuka sedikit saja matanya dan kemudian menutup kembali matanya...
Chanyeol turun kebawah dan bergegas kedpaur mencri tuala basah untuk diletakkn didahi song ji hyo...Chanyeol memegang semangkuk air dan ubat..diletakkn ditepi meja katil dituam dahi ji hyo untuk menghilangkan panas...dikejutkn song ji hyo dan menyuruhnya menelan ubat yg dibawa...
Song ji hyo memerhati segla perilaku chanyeol dgn separuh mata terbuka...
Ji hyo memegang pipi chanyeol lama dan setitis air matanya jatuh...walupun dia melayan chanyeol dgn teruk ttpi chanyeol ttp melaynnya dgn baik...Pagi..
Chanyeol meletakkan telapak tgnnya pda dahi ji hyo...sdh tdk sepanas semalam..ttpu dia tetap meletakkn kain basah didahi ji hyo...
Kerjanya terhenti apabila telefonnya berbunyi dihujung meja...
Chanyeol:yeoboseyo...
........
Chanyeol:ok aku datang sekarang...
Selepas mematikn talin chanyeol bergegas masuk ke bilik air..dan kemudianya keluar dri dorm untuk berjumpa dengan.seseorang...Di cafe xoxo...
Dri jauh chanyeol melihat lee jong suk yg sedang termenung dihujung cafe...
Penampilan lee jong suk agak berlainan kali ini dia seakan-akn tdk terurus...
Chanyeol mengambil tempat ddk dihdapan lee jong suk...
Chanyeol:knp tiba2 nk jumpa dgn aq...klu kau nk srh aq tingglkn ji hyo untuk kau..sorry aq x kn buat benda sebodoh itu...
Jong suk:selamatkn ji hyo...
Chanyeol:bo???selamatkn ji hyo dri apa??
Jong suk:dri sulli...
Chanyeol:sulli???mcm mne kau kenal dia...??
Lee jong suk menceritakan segala ngan kepada chanyeol dri mana dia berjumpa dgn sulli dan kerjasa mereka..
Chanyeol:aq dah agak kau nie memang kwn x guna ji hyo percaya pada kau..kau bley buat dia mcm nie..ha??
Jong suk:aq taw aq slh aku yg pentingkn dri tpi sekarang aq dh sedar..aq x kn buat perkara yg menyakitkn ji hyo..kau kena hti2 dgn sulli aq rse dia ada rncngn untuk musnhkn ji hyo...dia perempuan gila..
Mendengarkan itu chanyeol menjadi risau...Di dorm..
Xiumin dan lay memndang ji hyo yg baru turun dri bilik melihat penmpilan ji hyo...rsenya song ji.hyo mahu keluar..
Lay:ji hyo nk pergi mne chanyeol.dh keluar..
Ji hyo:(senyum)ji hyo nk ke hospital..
Kris:really..wah!!daebak mesti chanyeol suka..nk pergi dgn siapa chanyeol??
Ji hyo:anni..ji hyo nk pergi sorng...
Lay:nk ikut boley..please...kita orng temankn kita orng jnji x buat hal..
Kris mebesarkn biji mata melihat teletah lay yg berjngkit dgn chanyeol mnja..
Ji hyo:boleylh...ji hyo nk singgh pergi mall jap..
Kris:call chanyeol dlu nnti dia jeles pulak...
Ji hyo:krey...Selepas meletkn talian dn mendapat izin dri chanyeol mereka terus pergi ke hospital...
Di hospital...
Song ji hyo,lay dan kris masing2 memandang muka doktor yg sedang membaca laporan kesihatan ji hyo...kemudiannya doktor itu meletakkn laporannya dan memandang ji hyo,lay dan kris silih berganti..
Doktor:mana husband puan park??
Ji hyo:dia x dpt datang.wae doktor??
Doktor:tahniah puan park hamil 2 minggu...
Ji hyo&kris&lay:(terlopong mulut)...Mereka keluar dri ruangan doktor dan termenung..
Kris segera mengeluarkan telefon bimbitnya..
Kris:chanyeol tahniah ji hyo pregnant kau akan jdi appa dan aq akn jdi uncle galaxy cool..
Chanyeol dihujung talian bersorak...sedang song ji hyo termenung...seakan tdk percaya...terkejut,gembira semuanya bercampur sebb itu dia termenung....Lay,kris dan song ji hyo berjalan menuju ketemapt letak kereta..mcm2 keletah lay dan kris yg melayannya mcm puteri..
Tiba2 lay melihat ada sebuah kereta yg dipandu laju menuju kearah merka...
Kata terakhir yg sempat keluar dri mulut lay..
Lay:song ji hyo...
Nmn bila song ji hyo menoleh kereta itu sdh pun mengenai tubuh ji hyo...song ji hyo melayang dan tiba2 dia terasa ada satu ruang masa terbuka diatasnya...wajah chanyeol memutar dimindanya kemudiannya semua menjadi gelap gelita..Chanyeol yg baru sampai diperkarangn hospital..terddk apabila melihat tubuh song ji hyo melayang dan kemudiannya jatuh menyembah bumi kereta yg melanggr isterinya itu dipecut laju dan kemudiannya hilang...
Dia terus berlari mendapatkan ji hyo yg terbaring lemah tdk sedarkn dri tgnnya kanan ji hyo memegang perutnya. Dan chanyeol terpandang jelas darah merah pekat yg.mengalir dicelah kaki song ji hyo...
Lay dan kris segera memanggil nurse dan song ji hyo dibawa masuk kedalam hospital...author:😃Kesiannya tengok song ji hyo..agaknya dpt x song ji hyo selamtkn kandungnnya atau sedih pengakhirannya...
Agaknya siapa yg melanggr song ji hyo??
Apa kesudah hubungn chanyeol dan ji hyo kekal bersama dan perpisahan pilihan mereka..sama2 kita nnti ep terakhr married with hater mlm nie.....
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...