Ep21:married with hater...
Selepas berbual kosong dengan ha ji won song ji hyo meminta Diri untuk pulang memandangkan tiada keperluannya dia disitu...knplh dia bley lupa yg dia akn konvo x lme lagi nie si chanyeol punya pasallh nie...
Song ji hyo masuk kedalam perut kereta dan memecut laju..ha ji won yg melihat menggelengkan kepala klau bawa kereta song ji hyo memang win dia x mahu menumpang kereta ji hyo bkn apa...sbb dia belum kawin takut mati awal...song ji hyo bawa kereta mengalahkan pemandu kereta f1...kecut perutnya melihat gaya pemanduan ji hyo...Sedang song ji hyo menyusuri sebatang jln menuju dorm...ada seseorang menahannya ditengah jln nasib dia sempat emergency break klau x dh penyek orng yg menahannya...song ji hyo memandang empunya diri...sulli??
Sulli memberi isyarat untuk turun dri kereta..
Song ji hyo keluar dri kereta setelah meletak keretanya dibahu jln...dia menghampiri sulli yg bermuka masam...
Ji hyo:(menangglkn cermin mata)wae???kau nk mati ke ddk tengah jln??tahan kereta orng mcm jln nie kau punya...
Sulli:awak dah pertimbangkn apa yg sye ckp ary tu??
Ji hyo:pertimbangkn??...pertimbangkn apa ye cik sulli??
Song ji hyo dgn berani menentang panahan mata sulli...yg pda pndngnnya renunggn sulli cukup kurang ajar...
Sulli:(merengus)aq dh cukup lembut dgn kau...lepaskn chanyeol..atau..
Ji hyo:atau apa???kau nk bunuh aq...em???knp kau tingglkn dia klu betul kau sygkn dia??kau ckp hubungan kau orng berdua atas dasar atas kertas je...jdi apa hak kau nk srh aq tingglkn chanyeol...untuk perempuan mcm kau...aq x kn lepaskn apa yg aq punya walau aq mati sekali pun...arreso...
Song ji hyo menghayun langkah kaki ke kereta dan sebelum tu dia menoleh ke arah sulli..
Ji hyo:one more thing im pregnant...and i will falling in love with my husband...(kenyit mata)...
Song ji hyo mengenakn kaca mata hitamnya dan masuk dlm perut kereta...Song ji hyo sengaja menyakitkan hty sulli dgn berita kehamilannya yg direka itu saja yg terlintas...entah knp sekrng dia dia rsebdia perlu pertahankn chanyeol sedangkan dia x cintakn chanyeol...Sulli memandang kereta song ji hyo dengan hati yg membara...di keluarkn telefonnya dan mendail..
Sulli:jumpa aq sekarang...
Sulli mematikn talian dan masuk kedlm kereta.
Sulli:cre lembut x jln sekarang jgn slhkn aq klu aq gna cre yg paling kejam...kau yg nyalakn api..yg x mungkin dpt dipdm...Cafe love fusion..
Dri jauh lee jong suk melihat sulli ddk di sudut cafe...
Jong suk mengambil tempat ddk dihadapn sulli yg bermuka ketat...
Sulli:apa yg kau buat nie jong suk kau kte nk pisahkn ji hyo dgn chanyeol...
Jong suk:yelh knp??
Sulli:kau kte ji hyo x cintakn chanyeol tpi knp ji hyo boleh mengandung??
Jong suk:bo??jinja??x mungkinlh...ji hyo mengandung...
Sulli:Yelah...aq x kira kalau kau x bley nk buat biar aq yg buat dgn cre aq sendiri..
Jong suk:kau nk buat apa dgn ji hyo??kau jgn buat yg bukan2..
Lee jong suk risau dan takut jika sulli buat benda yg boleh menyakitkn song ji hyo...biar apa pun dia ttp kawan ji hyo....dan itu x kn pernah berubah..
Sulli terus bangun dan meningglkn lee jong suk...
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...