Ep3:married with hater...
Selepas puas menjerit song ji hyo terbaring lesu disofa...dan ha ji won yg penat mndengar jeritan ji hyo turut trbaring..mereka sama2 memandang siling yg kosong...
Ji won:kata x suka chanyeol tpi berlambak poster dya dekat bilik kau...
Ji hyo:aik knp x bley ke???aku sje je letak gambr dya dekat bilik aq supaya setiap hry bila aq bangn aku dapat menambahkn semangat aq bencikan dia arreso...
Ji won:(tengok muka ji hyo)x paham aq asal kau bencikan dia...
ji hyo:yah!!ji won dah berpuluh kli aq ceritakn kau...kau bley tanya aku lagi...(geram)
Ji won:ala citerlah lgi aq dh lupalah...Flashback...
Song ji hyo menyanyi kecil sambil berjalan disebatang jln yg agak sunyi dri kesesakkn lalu lintas...sambil itu juga dia menikmati ais krim kegemaraannya...tiba-tiba ada seseorng yg melanggr bahunya dan dia pun terjatuh tergolek didepan lelaki yg melanggrnya habis ais krim yg baru saja ingin dinikmati akhirnya jatuh tepat mengenai mukanya...
Ji hyo:yah!!!kau habis muka aku....
Chanyeol:wae???bkn slh sye pun awak tu ha!feeling jln mcm jln awak...
Ji hyo:kau mnta maaf sekarang...
Chanyeol:sye kena mnta maaf...are you kidding me right?(berpeluk tubuh)
Kempas kempis hidung ji hyo menahan geram lalu diambilnya baki ais krim yg tersisa diats lantai dan disental dimuka chanyeol...
Ji hyo:ha ambik kau(sepak kaki chanyeol)padan muka(lari)
Chanyeol:yah!!!sewel(menjerit)End flashback..
Ha ji won terkebil-kebil mendengar flashback dri ji hyo..
Ji hyo:nie aq dah cerita jgn tnya lagi kalau x aq sumbat mulut kau dengan penumbuk aku...
Ji won:arreso...dh selalu sangat mkn penumbuk kau tu dah muak...(lari)...Di halyang mall..
Chanyeol dri tadi mundar-mandir ke sana kesini mencari sesuatu yg dia sendiri tdk pasti..
Lantas dia mengeluarkan telefon bimbitnya...
Chanyeol:omma x de pun anak uncle song tu...
Omma:tunggulah sekejap baru pukul berapa sekejap lagi sampailah tu ingt tau dia pakai gaun warna pink cair kasut tumit tinggi hitam dan rambutnya diikat satu...
Chanyeol:arreso(mematikan talian)...Selepas penat melilaukn mata akhirnya chanyeol ddk dimeja yg telah ditempah khas untuk temu jnji yg telah diatur...nasib restorn ini telah ditempah untuk mereka kalu x habis dia diserbu fannya...
Chanyeol:mana pulak budak nie(melihat jam)...Ditandas...
Ji hyo memandang biasan wajahnya dicermin...sdh dua kali dia menangglk gincu merahnya...
Ji hyo:aish...knplah aku kena pakai benda alah nie rimasnya(menarik rantai dilehernya)
Dia memandang kasut tumit tingginya...
Ji hyo:nie lagi satu dah berpuluh kali aku jatuh disebabkn kasut nie...
Ji hyo mengorak langkah untuk kelaur dri tandas nmn baru saja beberapa langkah dia sdh terjatuh terddk dilntai tandas...
Serentak itu bunyi ketukan pintu dri luar kedengaran...
???:miss are you okay?
Ji hyo:ya...iam okay...
Ji hy sedaya upaya bgn terasa sakit dibuku lalinya
Ditangglkn kasutnya dan baling kedinding...
Ji hyo:x guna punya kasut menyusahkan aku betulah...Song ji hyo nekad keluar walaupun penampilan tdk secantik tadi dengan berkaki ayam dan mekap yg comot dan rambut x terurus dia mengorak langkah ke meja dihujung restorn.para pelayan menyambutnya dengan ketawa yg ditahan...
Song ji hyo menjeling satu persatu pelayan yg tersenyum-senyum...
Ji hyo:nk gelakkn aqlh tu...Tiba dimeja yg telah ditempah khas song ji hyo terhenti dri melangkah dia memandang seorng lelaki yg memakai baju berwrna hitam berserta topi dan wajhnya ditutp dengan buku menu...
Ji hyo:wah...simplenya kau pakai klu aq taw aku pakai mcm biasa...ommalh nie...
Dlm pada membebel dia meneruskan langkah kelihatn lelaki itu mengalihkn buku menu yg menutupi mukanya...
Chanyeol:(bangun)kau???
Ji hyo:kau...aigoo...
Chanyeol:jumpa jga kita akhirnya ya miss comot
Mendengarkan itu song ji hyo terus memukul badan chanyeol menggunakn beg tgnnya...
Chanyeol segera mengelak dari serangan ji hyo dn menangkap pengelangan tgn ji hyo..
Chanyeol:yah!!setiap inci badan sye nie berharga taw...
Ji hyo:perasan lepaskanlah...yah!!si capang perasan bagus...
Setelah berjaya melepaskan gengamn tgn chanyeol song ji hyo terus berlari ke pintu utama...
Chanyeol segera berlari mendapatkan ji hyo yg sdh keluar dri restorn...
Nasib baik dia tdk pergi jauh...
Tnpa teragak-agak chanyeol terus memikul badan genit ji hyo dan berlari ke keretanya...pndang orng tdk dihiraukn...
Ji hyo meronta-ronta ttpi syg tenaga chanyeol lebih kuat dri ji hyo akhirnya dia menurut memasuki kereta chanyeol nsb dia datang kesini menumpang kereta ji won...
Ji hyo:yah!!kau nak bawak aku pergi mana nie...
Chanyeol:awak diam bley x???
Ji hyo:(ketuk kepala chanyeol)
Chanyeol:awakkn hater mongji...
Ji hyo:yee...wae???.turunkn aku sekarng kalau x aku call wartawan ckp kau mamat psiko perasan bagus...turunkn aku sekarang(menjerit)
Mendengar jeritan dri ji hyo chanyeol segera menghentikan keretanya dibahu jln...
Ji hyo keluar dan menahan teksi sebelum itu senpat dia menjelirkn lidah pada chanyeol...
Ji hyo:kawinlh kau sorng2 si telinga capang perasan bagus...Di dalam kereta chanyeol mengelengkn kepalanya berkali-kali...
Chanyeol:aish perempuan mcm tu pun ada...aku punyalh hot dia x nak...orng lain dah pengsan dah kalau aku ckp dengan dyaorng...nie dia boley ejek k idol pujaan ramai nie...x boley jdi nie...orng mcm nie lh yg bley rosakkn kerjaya aku......
YOU ARE READING
Married With Hater???
FanfictionTajuk:married with hater.. Cast:chanyeol&ji hyo.. Genre:romantik/komedi... Sinopsis: Exo nme besar yg x asing lagi dlm dunia hiburan sebuah boyband yg mempunyai beribu-ribu fan...diseluruh dunia... Nmn dlm banyak2 orng ada seorng hater...kira mcm di...