married with hater???

1.2K 77 2
                                    

Ep18:married with hater??
Chanyeol bersiar-siar disekeliling hospital dia tdk mahu melihat sikap caring ji hyo pda jong suk...dia percayakn ji hyo...ttpi dia tdk pernah dn x kn pernah percya lee jong suk...entah mengapa nalurinya berkata sebegitu...
Chanyeol menggengm tgnnya kuat mengusir pergi kesejukn...tiba2 ada satu tgn yg trt mengenggm tgnnya...dia tersenyum sangkanya song ji hyo ttpi hampa sangkaannya meleset apabila tgn itu milik sulli..
Sulli tersenyum manis padanya...dgn segera chanyeol merentap kasar tgn sulli..
Sulli:wae???dlukn kita selalu pegang tgn bila musim sejuk..
Chanyeol:itu dululah sulli...
Sulli:apa bezanya dgn sekarang??
Chanyeol:(ketawa)beza...boleh x jgn berpura-pura tiada apa yg berlaku antara kita knp bru sekarang munculkn dri???wae???
Sulli:wae??awak nk ckp yg sye terlambat mcm tu...
Chanyeol:tiada istilah terlmbtlh dlm hal ini...awak sedar x yg awak buat sye mcm lelaki yg x de maruah...awak tingglkn sye mcm tu je...awk buat sye rse mcm.sye nie lelaki x gna knp awak x berterus terang yg awak x pernah ada perasaan pda sye???
Sulli:mianhae...sye sedar sye slh...memang dlu sye x pernah ada perasaan pda awak tpi baru sekarang sye sedar yg sye cintakn awak...(menangis)
Chanyeol:(diam)go...pergi mcm dlu yg pernah awak buat pergi lari dri kenyataan sebb awak memang seorng penakut...sye dh x perlukan awak...sye dah buang rse syg dan cinta pda awak..sekarang haty,perasaan dan tubuh sye hnya untuk wife sye...
Sulli:(ketawa)siapa song ji hyo hater tegar awak tu???awak ingt sye x taw yg awak jga bertepuk sebelah tgn...song ji hyo x cintakn awak...tengoklah sekarang dia ada dekat mne...dekat sisi awak atau lee jong suk??em???klu awak terus berada disisi song ji hyo kemungkinan luka awak kembali memburuk...awak x sedar yg dia hater awak...
Chanyeol:walaupun dia hater dia x berpura-pura...sye tahu siapa doa sebelum kami kawin lagi dan sye berbngga disebabkan dia nme sye kembali naik...sbb haters make me famous...arreso...ckp lh apa yg awak nk ckp...sye akan ttp cintakan song ji hyo...
Selepas berckp chanyeol terus mengorak langkah masuk ke hospital..
Sulli hanya mmpu memandang chanyeol dri jauh dan tersenyum sinis..
Sulli:sampai bila kau nk thn dgn wife kau tu...kita tengok nnti..kau akan kembali pda aq...tnpa aq mnta..we will see..

Chanyeol merempuh masuk Wad lee jong suk dan menarik tgn song ji hyo kasar keluar dri wad dan menuju ke keretanya...
Dipecut laju keretanya muka song ji hyo yg bertukar pucat tdk dihiraukn...sekarang nie dia betul2 takut dgn perubahan wajah chanyeol..
Chanyeol menghentikan keretanya dibahu jln...
Chanyeol menghentak stereng keretanya dan keluar bersandar di keretanya...
Song ji hyo takut2 dan turut bersandar disebelh chanyeol..
Chanyeol:apa kurang sye??knp sampai sekarang awak msh belum trima sye??
Ji hyo:mianhae...sye perlukn mse..
Chanyeol:x boleh ke awak paksa dri awak untuk terima sye terima cinta suami awak boleh??
Ji hyo:(diam)...
Song ji hyo tergamam apabila melihat air mata chanyeol mengalir...dia cuba menutup air matanya dgn tgn...dialihkn tgn Chanyeol dan terus memeluk erat chanyeol..
Ji hyo:awak thukn yg cinta tdk boley dipaksa sye cba untuk tdk berpura-pura cintakn awak sye x nk tipu awak...biarlh cinta itu dtg dgn sendri tnpa dipksa atau terpaksa...sye akn cuba sedaya upaya sye untuk cntakn awak...mianhae..
Chanyeol:tolong jgn terlalu berterus terang pda sye...tolong jge hty sye...sye x nk dgr kata2 yg mengecewakn sye...sye hnya nk dengr saranghae chanyeol not good bye...please...
Song ji hyo terharu mendengar luahan hty chanyeol ttpi dia benci dengn drinya apa yg ditunggu...knp ssh sngt dia mahu menerima chanyeol dlm hdpnya...knp dia tdk cintakn chanyeol sdngkn dia takut chanyeol pergi dri hdpnya...apa sebenarnya perasaan yg hadir dlm drinya untuk chanyeol...
Song ji hyo nanar....

Married With Hater???Where stories live. Discover now