14.část - Undead

998 44 2
                                    

Caroline:

Probudila jsem se v Klausově objetí.

Po včerejšku jsem byla celkem unavená a tak jsme s Klausem ještě dlouho polehávali.

*Flashback*

Po dlouhém polibku mě Klaus nadzvedl a já jsem své nohy obmotala okolo těch jeho.

Začal mě divoce líbat a já jsem mu to oplácela.

Upíří rychlostí semnou byl na posteli a ztrhnul ze mě mé tričko a následně i kalhoty.

Usmála jsem se při polibcích a on toho využil a svým jazykem se dostal k tomu mému.

Sundala jsem mu co nejrychleji džíny s tričkem a nakonec i boxerky.

Skousla jsem si ret při pohledu na něho a prstem jsem mu přejela po hrudi.

Tiše zavzdychal a následně ze mě ztrhl i spodní prádlo.

A pak se to stalo...

Byl to nepopsatelný pocit.

*Konec flashbacku*

Po pár minutách povalování jsem vstala a šla jsem se osprchovat.

Klaus se mezitím oblékl a šel si zatelefonovat na chodbu ohledně kouzla, které by mohlo Kola přivést zpátky.

Umyla jsem si i hlavu a potom, co mi vlasy trochu uschly, jsem si je nakulmovala, pomocí kulmy na vlasy.

Namalovala jsem se a ze skříně jsem si vyndala kratší letní šaty bez ramínek.

Byly světle růžové a když jsem se zatočila, lehce se vznesly.

Oblékla jsem si je a ještě jsem si k nim vybrala světle růžové baleríny.

Když jsem byla hotová, šla jsem na chodbu, kde na mě čekal Klaus.

Usmíval se a zkousl si ret.

,,Vypadáš nádherně."řekl a já jsem se uculila.

,,Děkuji." dala jsem mu pusu na tvář a šla jsem před ním.

,,A taky sexy." dodal a plácl mě lehce přes zadek. Vyjekla jsem a zasmála jsem se.

,,Copak ti to večer nestačilo?" smála jsem se a došli jsme k ostatním do obýváku.

,,Nikdy mi to s tebou nebude stačit." zašeptal mi do ucha a já jsem se z toho zachvěla.

...

Nasnídali jsme se a začali jsme probírat nějaká možná řešení, jak přivést Kola zpět.

...

Probrali jsme vše a nakonec jsme přišli na jedno řešení.

Potřebovali jsme kvůli tomu kouzlu Klausovu, Eliášovu a Rebečinu sestru Freyu.

Nevěděli, kde teď je, ale naštěstí na ní měla Rebekah kontakt.

...

Čekali jsme, než Freya přijde a najednou někdo zazvonil.

Šla jsem otevřít, ale nebyla to Freya.

Byl to Marcel..

Protočila jsem oči, ale on mě chytil za bradu a podíval se mi do očí.

,,Není moc milé, když na svého spolubydlícího protáčíš oči, bloncko." usmál se na mě a já jsem se hned odtáhla.

,,Prosím."uhnula jsem na stranu a s falešným úsměvem jsem rukou ukázala, aby vešel dovnitř.

,,Jak milé." usmál se tentokrát také falešně a vešel dovnitř, za ním vešlo i pár jeho poskoků.

Zavřela jsem a zavedla jsem ho k ostatním do obýváku.

Elijah mu ukázal jeho pokoj, který byl na druhé straně od toho mého a Marcel se šel do svého pokoje podívat.

,,Někdo zvonil." zavolala Rebekah a šla otevřít.

Tentokrát to byla Freya.

Rebekah se usmála a objala ji.

Freya všechny pozdravila a semnou si podala ruku a představila se.

,,Takže.. na to kouzlo budu potřebovat něco, co bylo Kolovo a také jeho tělo."řekla Freya a posadila se na gauč vedle Hayley.

,,Jistě, najdu něco, co mu patřilo." řekla Rebekah a šla do Kolova pokoje.

Hayley šla s ní a já jsem měla na starosti Hope, protože Klaus šel s Eliášem pro Kolovo tělo a Freya se připravovala na kouzlo.

...

Když se Klaus s Eliášem vrátili s rakví, ve které ležel Kol, zavolali jsme Rebeku, která přišla s jednou věcí, která Kolovi patřila.

Byla to fotka, na které byla Davina. Musel jí vyfotit, když to nevěděla.

Freya udělala na zemi okolo sebe kruh z nějakého magického písku a do kruhu položila tu fotku a zapálila svíčku.

Klaus měl za úkol, aby ten stejný písek rozložil okolo Kolovi rakve.

Když to udělal, Freya řekla, abychom ustoupili a na zem do kruhu položila nějaký starý papír, ale nic na něm nebylo.

Také řekla, že potřebuje krev Kolova sourozence a tak se Elijah nožem říznul do dlaně a nechal svou krev téct na ten prázdný papír.

Stáli jsme v dostatečné vzdálenosti od kruhu.

Freya začala konečně čarovat a zvednul se silný vítr.

Klaus si mě k sobě přitisknul a já jsem se k němu přitulila a doufala, že to vyjde.

Krev se na tom prázdném, starém papíře začala tvarovat.

Myslím, že se vytvarovala do jména Kola, které bylo ale napsáno jiným jazykem.

Nějakým starým..

Po chvíli si ale Rebekah všimla, že Freye teče z nosu krev.

,,Sestro, prober se. Zastav to kouzlo. Krvácíš." řekl Elijah a chtěl Freyu zastavit, ale když vkročil do kruhu, odhodilo ho to na konec obýváku a vlna, která se zvedla nás odhodila taky.

Když jsem se postavila a podívala jsem se směrem ke Freye, všimla jsem si, že vedle ní stojí Kol!

,,Kole!" vyjekla jsem radostí a rozběhla jsem se k němu, objal mě a zasmál se.

,,Nevěděl jsem, že se ti tak líbím." uchechtla jsem se a odtáhla po chvíli.

,,Moc ráda tě vidím." usmála jsem se a najednou se ke Kolovi rozběhla Rebekah a objala ho.

,,Zdravím, sestřičko." řekl s úsměvem a dal jí pusu do vlasů.

Potom ke Kolovi přišel i Elijah, Klaus a nakonec i Freya.

,,Děkujeme ti, Freyo." řekl Klaus za nás všechny a objal jí.

...

Uběhlo pár hodin od Kolova vzkřísení a my všichni jsme seděli na gauči v obýváku a bavili jsme se a smáli.

Bylo to skvělé vidět, jak jsou všichni šťastní.

,,Chyběl jsi mi." řekla jsem Kolovi a usmála se.

,,Ty mě taky." mrknul a pohladil mě po vlasech.

Byl jako můj starší bratr.

Měla jsem ho ráda.

...

Po večeři už jsem chtěla být jen s Klausem sama a tak jsme se rozloučili a šli jsme do Klausovi ložnice.

Usla jsem mu v náručí, když jsme si povídali o tom, jak si Estheřina sestra vzala Freyu, když byla ještě dítě.

(Tak co? Jste rádi, že se Kol vrátil? Nebo ne?)

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat