27.část - Marry me

794 38 8
                                    

Caroline:

Jsou dvě hodiny odpoledne a já jsem právě uspala Rosie.

Nechala jsem jí spinkat v ložnici a šla jsem dolů.

Na gauči seděli Elijah, Kol, Klaus a Rebekah.

Povídali si a smáli se u toho.
Sedla jsem si na Klausův klín.

,,Co tu řešíte?" zeptala jsem se.

,,Řešili jsme, že by jsme si my dva a děti mohli někam zajet." uculil se Klaus a pohladil mě po zádech.

,,To je dobrý nápad. A kam?" položila jsem další otázku.

,,To je na tobě. Kam by ses chtěla jet podívat?" nadzvedl jedno obočí a já jsem se zamyslela.

,,Hmm... asi na Maledivy. Je to krásný ostrov, a je tam teplo." odvětila jsem s úsměvem na tváři.

...

Klaus už zaplatil za letenky a mě pomohla Rebekah s balením našich věcí.

Potom jsem dala Rosie do jedné přenášecí sedačky a Hope do té druhé.

Ano, Jackson nám dovolil odvézt Hope na pár dní z města.

Dala jsem je do auta a se všemi jsem se rozloučila.

To samé udělal i Klaus a potom jsme oba nasedli do auta a jeli jsme na letiště.

...

Seděli jsme v letadle, které se už začalo pomalu rozjíždět.

Měla jsem strach, protože jsem nikdy předtím letadlem neletěla.

Klaus se usmál a chytil mě za ruku. Pevně jsem jí stiskla a zhluboka jsem se nadechla.

Letadlo vzlétlo do oblak a já jsem se cítila jako pták, který je volný a svobodný.

...

Už jsme na Maledivách. Je to tu tak strašně krásné.

To tyrkysové moře, zářivě svítící slunce a měkký písek pod mýma nohama.

Myslela jsem si, že už jsme na místě, protože jsme stáli u hotelu, ale Klaus zavrtěl hlavou a na chvíli někam odešel.

Čekala jsem tu s Rosie v náručí a ještě jsem hlídala Hope.

Když se Klaus vrátil s nějakým chlapem, netušila jsem, že ještě pojedeme člunem přes moře na malinkatý ostrůvek, který se nacházel naproti nám.

Člun nás dovezl ke břehu a já jsem nohama opět vstoupila do měkkého písku.

Rozhlédla jsem se kolem, všude byli palmy a nebyli tu žádné hotely ani domy.

Až na jeden dům..

Byl opravdu nádherný a luxusní, také určitě drahý.
A přesně tam jsme s Klausem a dětmi mířili.

Dům byl postavený na malinkém kopečku uprostřed tohohle ostrůvku.

Bylo vidět dovnitř, protože skoro všechno bylo prosklenné.

Klaus mi otevřel dveře a nechal mě vejít první.

Hned, co jsem vešla dovnitř, jsem si všimla velké televize v obýváku.

Byl tam také velký gauč a krb, což bylo trochu divné, když jsme na místě, kde je velké teplo.

U gauče a křesla byl stolek, na kterém byli různé časopisy o módě, to se mi zamlouvalo.

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat