21.část - Fault

771 43 1
                                    

Caroline:

...

Uběhla asi hodina od doby, co Silas zabil Hayley.

Ani nemám pojem o čase..

Neměla jsem jí moc v lásce, ale rozhodně jsem jí nepřála smrt.

A navíc, byla to moje vina.

Kdybych řekla Silasovi, aby mě zabil, tak by to udělal a Hayley by tu byla místo mě.

Elijah mohl být šťastný a s Klausem mohli jako rodina vychovat jejich dceru Hope.

Byla jsem celou tu dobu zamčená v koupelně.

Ano, Klaus se sem snažil dostat, ale když si uvědomil, že bych se zamkla zase někde jinde, vzdal to a odešel, ani nevím kam.

Chtěla jsem utéct někam pryč, ale nedokázala jsem to.

Ne, když bych odjela bez někoho, koho miluji. Klause.

...

Seděla jsem na zemi asi ještě půl hodiny, ale pak jsem se vzchopila, hluboce jsem vydechla a odemkla jsem dveře.

Dveře zavrzaly, když jsem je pomalu otevřela.

Rozhlédla jsem se, jestli tu není Klaus, ale nebyl.

Povzdychla jsem si. Byla jsem na něho trochu naštvaná, že si vybral mě, ale na druhou stranu ho chápu.

A právě teď jsem ho chtěla obejmout a vdechnout jeho úžasnou vůni.

Ale nebyl tu..

Podívala jsem se na sebe do zrcadla.

,,Ahoj, já jsem Caroline Forbes. Byla jsem Miss Mystic Falls a byla jsem velmi oblíbená.

Měla jsem spoustu kamarádů a také skvělého přítele.

Jenže pak se ve městě objevil jeden hybrid, což je napůl upír a napůl vlkodlak.

Já jsem se s ním vyspala, protože mě strašně přitahoval, ale můj přítel to zjistil a já jsem tak poznala jeho temnou stránku, kterou jsem nikdy předtím neviděla.

Z mého přítele se stal rázem hajzl a já jsem to s ním ukončila.

Žila jsem dál, jenže pak potřebovali mí přátelé pomoc.

Takže jsem jela do města New Orleans, kde jsem toho muže opět potkala.

Zamilovala jsem se do něho a tím jsem mu zničila život.

Protože jsem otěhotněla, no a teď?

Zavinila jsem smrt jeho milenky, která s ním vychovávala jejich dítě.

Jsem hrozná osoba." řekla jsem si pro sebe a podívala jsem se na své bříško, které už bylo na pohled trochu vidět.

Byla jsem na sebe naštvaná, nedokázala jsem to v sobě už déle udržet.

Jednu ruku jsem zatla v pěst a veškerou svou silou sem s ní praštila do velkého zrcadla přede mnou.

Udělalo se mi trochu zle. Zvuky skla, které se sesypávali po malých kousíčcích na zem jsem slyšela hrozně špatně.

Slyšela jsem pískání v uších a podlamovali se mi kolena.

Když jsem se podívala na svou ruku, byla celá od krve a byli v ní zapíchnuté střepy.

Já jsem nějak obzvlášť bolest nevnímala a stále jsem na sebe byla naštvaná, za to všechno, co jsem zavinila.

Uchopila jsem do rukou vázu a hodila jsem s ní o zeď.

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat