Uběhlo pár měsíců..
Dnes jsem konečně v 6.měsíci těhotenství.
Cítím se dobře. Nemám skoro žádné problémy, ale jedna věc, která mi opravdu vadí je, že se pořád nehojím jako upír.
Je to hrozný!
Vzbudila jsem se kolem osmé hodiny ráno a koukla jsem se na Klause, který ještě spal.
Muselo se mu zdát něco moc hezkého, protože u toho slintal.
Uchechtla jsem se a vstala jsem.
Připadala jsem si jako velký balón.A to jsem teprve v 6.měsíci. Pak budu ještě větší.
Klaus mě vždycky povzbuzuje a říká mi, že takhle vypadám sexy, ale mě to tak rozhodně nepřipadá.
Převlékla jsem se do volného trička a těhotenských kalhot. Ale jelikož jsem Caroline Forbes, nechala jsem si ušít takové, které vypadají stylově.
Vyčistila jsem si zuby a opláchla obličej. Vlasy jsem si dala do obyčejného drdolu a namalovala jsem se.
Potichu jsem odešla z ložnice, aby jsem Klause nevzbudila a šla jsem do kuchyně.
Na kuchyňské lince seděl Kol, ale nikdo jiný tu nebyl.
,,Ahoj blonďatá těhulko." mrknul na mě a zasmál se.
Já jsem protočila oči a z lednice jsem si vytáhla spoustu jídla.
Ano, měla jsem extra zvláštní těhotenské chutě. Nikdy bych neřekla, že by mi mohli chutnat jahody se sýrem.
Zavřela jsem ledničku a sedla jsem si ke stolu.
,,Kde jsou všichni?" zeptala jsem se, aniž bych mu odpověděla na pozdrav.
Ušklíbl se. ,,Rebekah je s Hope v parku, Elijah se šel podívat na hřbitov na památník Hayley, no a Freya ještě spí, stejně jako Klaus." řekl.
,,Ne tak docela.." než jsem stačila něco říct, Klaus vešel do kuchyně.
Kol se zase ušklíbl a šel se osprchovat.
Klaus si sednul vedle mě a koukal, jak jím jahody v čokoládě.
Usmála jsem se, na prst jsem si nabrala trochu čokolády a udělala jsem Klausovi na nose ťupku.
Zasmál se a vtiskl mi polibek. Olízl si rty, protože jsem na nich měla ještě trochu čokolády.
Uculila jsem se, když mě pohladil po tváři. Potom svou ruku položil na mé bříško.
,,Jsem tlustá." povzdychla jsem si a svou ruku jsem položila na tu jeho.
,,Nejsi, jsi jen těhotná." zvedl ukazováček, jako nějaký chytrý učitel.
Pak vzal jednu jahodu, namočil jí do misky s čokoládou a jahodu mi přiložil k ústům.
Usmála jsem se a nakousla jsem jahodu. Potom jsem snědla zbytek a Klausovi jsem udělala to samé.
Když jí snědl, pohladil mě po tváři a pak políbil.
Polibek jsem mu oplatila, ale když mě chtěl políbit znovu, někdo zazvonil.
,,To si snad děláte srandu?" vypadal rozčíleně, jako by jsme neměli žádný čas pro sebe, což někdy byla pravda.
Šel otevřít a s někým tam mluvil.
Ten hlas už jsem jednou slyšela. Vstala jsem a šla jsem tam.
,,Klausi, kdo je to?" zeptala jsem se a ani jsem nepotřebovala odpověď, když jsem ho viděla.
ČTEŠ
I've lost you a long time ago.
FanficKlaus Mikaelson... původní hybrid, který po románku s Caroline Forbes odjel do města New Orleans, kde se snažil zapomenout a slíbil, že už se nikdy nevrátí. Ale co když ho bude Caroline potřebovat? A co když on nemůže zapomenout?