20.část - Choice

812 41 4
                                    

Caroline:

Všichni jsme se vrátili do sídla.

Klaus mě hned posadil na gauč a přikryl mě dekou.

Někomu zavolal. Když domluvil, podívala jsem se na něho.

,,S kým jsi to mluvil?" zeptala jsem se.

,,Volal jsem doktorovi, přijde se na tebe podívat." pohladil mě po vlasech.

,,Ne, to nemusíš, nic mi není." vstala jsem, ale podlomily se mi kolena.

Klaus mě přidržel a položil mě zpátky na gauč.

,,Ale je.." řekl vážně a podíval se mi hluboko do očí.

,,Víš.. ani jsme si o tom dítěti nepromluvili.." začal, ale já jsem ho umlčela polibkem.

,,Můžeme si o tom promluvit později. Teď máme větší problém." on ale zavrtěl hlavou.

,,Nic není důležitější, než tvé zdraví a zdraví našeho dítěte." šeptl a pohladil mě znovu po vlasech.

,,Dobře." pousmála jsem se.

...

Když přišel doktor, Klaus mi pomohl do ložnice a potom nás nechal s doktorem osamotě, aby mě mohl vyšetřit.

Hned, co mě vyšetřil, vyšel z ložnice na chodbu, kde čekal nervózní Klaus.

Řekl mu, jak jsem na tom a pak odešel.

Slyšela jsem vrznutí dveří, do ložnice vešel Klaus a už vypadal klidnější.

Sedl si ke mě na postel a dal mi pusu na čelo.

,,Jsem rád, že doktor řekl, že budete oba v pořádku." pousmál se a ruku přiložil na mé bříško.

Usmála jsem se spokojeně a políbila jsem ho na rty.

,,A já jsem ráda, že už jsi klidnější." uchechtla jsem se a pohladila jsem ho po té ruce, kterou měl na mém bříšku.

Klaus se zasmál a pohladil mě po bříšku. ,,Doufám, že bude mít sílu." řekl se šibalským úsměvem.

Uculila jsem se. ,,Určitě bude, vždyť jeho otec je nejsilnější na světě." zasmál se a pohladil mě po tváři.

,,Caroline, pro mě není důležité, aby bylo silné, ale aby bylo zdravé." řekl.

,,No a možná by neuškodilo, kdyby bylo tak krásné, jako jeho maminka." dodal a já jsem se začala smát.

Vzala jsem polštář a dala jsem mu ho na obličej, aby už přestal mluvit.

Polštář hodil pryč a lehl si na mě, ale jednou rukou se podpíral. Přestala jsem se smát.

Dlouho jsme se koukali jeden druhému do očí, ale to už Klaus déle nevydržel a začal mě něžně, ale vášnivě líbat.

Líbala jsem ho také, potom se polibky přesunul na hruď, ale to už jsem nevydržela a začala jsem se smát.

Ani nevím proč..

,,Copak? Ty nemáš chuť na žhavej hybridí sex?" zasmál se a já jsem nemohla popadnou dech, z toho záchvatu smíchu.

Pak se ale něco stalo..

Klaus si všiml, že se mi špatně dýchá. ,,Caroline, co se děje?" byl vyděšený a snažil se mi pomoct.

Jako by mě někdo škrtil.

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat