6.část - Jealous

1.3K 59 3
                                    

Caroline:

Probudila jsem se vedle Klause na posteli.

Ne... nic se nestalo.

Koukla jsem se na něho a zjistila, že ještě spí. Ani se mu nedivím.

Vstala jsem z postele a šla do svého pokoje.

Došla jsem do koupelny, která je spojená s pokojem. Vyčistila jsem si zuby. Potom jsem se namalovala.

Vyšla jsem z koupelny a šla jsem ke své skříni. Měla jsem tam své oblečení.

Vyndala jsem ze skříně úzké, černé džíny a bílé tílko. Upravila jsem si vlasy.

A ano... chtěla jsem, aby ta vlčice žárlila, že je ze mě Klaus hotovej.

Vyšla jsem z pokoje a šla jsem do kuchyně. Už tam byl Klaus.

Seděl na židli u stolu a přemýšlel.
Vzala jsem si z lednice jablko a sedla jsem si naproti němu ke stolu.

,,Dobré ráno." řekla jsem a zasmála se. ,,Nebo mám snad říct špatné?" zase jsem se zasmála.

,,Je dobré. Hlavně po tom, co jsi se mnou spala v jedné posteli." zasmál se. Já jsem hlasitě polkla.

Co? Jak to může vědět? Já myslela, že spal!

Ušklíbla jsem se a dělala, že jsem nebyla zaskočená. ,,To víš.. nemohla jsem tě nechat ležet na zemi a slintat." usmála jsem se falešně a vstala jsem.

On se také postavil a šel rovnou ke mně. Chytil mě za zápěstí.
,,Caroline já... doufám, že tu ještě na pár dní zůstaneš." řekl a pousmál se.

Chvíli jsem nic neříkala. ,,Fajn." udělala jsem výraz, že mi to vadí, ale to není tak úplně pravda.

Pustil mou ruku a přiblížil se ke mně ještě blíž. Dal mi pramen mého vlasu za ucho.

Já jsem ale po chvíli ustoupila o krok dál. Nic jsem neřekla a beze slova jsem odešla.

V obýváku jsem si sedla na gauč a koukala jsem do svého mobilu. Zjistila jsem, že mám zprávu. Ze včerejška. Otevřela jsem jí.

Ahoj Caroline,
Jak se tam máš? A kdy se chceš vrátit? Doufám, že brzy. Jo a děkuji za tu krev pro Damona.
Chybíš mi.
                  Elena

Nad zprávou jsem se pousmála.

Ano, zapomněla jsem, že už jsem Damonovi poslala Klausovu krev.
Klaus měl pár lahviček u sebe schované. Tak snad si nevšiml, že jedna chybí.

Odepsala jsem Eleně.

Ahoj Eleno,
Mám se tu celkem dobře, ale ještě nevím, kdy se vrátím. Líbí se mi tu... myslím to město. A jen doufám, že si Klaus nevšiml, že mu jedna lahvička s krví chybí.
Musím končit... měj se.
Tvoje Caroline.

Zprávu jsem odeslala a koukla jsem se na Eliáše, který právě přišel a držel to malé dítě v náručí.

,,Ahoj" řekl a já se usmála. ,,Dobré ráno." řekla jsem a Elijah se posadil vedle mě na gauč.

Povídali jsme si asi půl hodiny.

,,Eliáši, kde je Klaus?" zavolá Hayley a vyjde z jejího pokoje.
Ušklíbnu se. Něco mě napadlo.

,,Nevíme, sedíme tady už půl hodiny, ale nikoho jsme neslyšely. Možná jen někde vzpomíná nad skleničkou bourbonu na včerejší noc, kdy jsme spolu ležely v posteli." usmála jsem se.

A máš to vlčice.

Překvapilo jí to. Bylo vidět že žárlila.

Po chvíli Klaus příjde a vezme si Hope do náruče. ,,Klausi, co si zajít někam na oběd?" zeptá se ho Hayley.

,,Dobře." odpověděl jí.

Oh... ta je tak otravná!

Jen jsem se falešně usmála a vstala jsem. Odešla jsem do svého pokoje. Sedla jsem si na k oknu na parapet a koukala jsem z okna.

...

Četla jsem si knihu. Asi celé odpoledne.

Začalo se stmívat. A někdo zaklepal na dveře.

,,Dále." odpověděla jsem a Klaus vešel do mého pokoje. Usmíval se na mě. ,,Co?" řekla jsem a změřila jsem si ho pohledem.

,,Jen... jsi tak krásná." řekl a přešel ke mně blíž.

,,To říká ten, který má po jedné noci s vlčicí dítě a ten, který maluje nahé ženy po tom, co se s nimi vyspí." vstala jsem z parapetu.

,,No... asi máš pravdu, i s tím druhým." usmál se a teprve teď mi to došlo.

I já jsem s ním spala!

,,Vypadá to, že ti to došlo."uculil se a chytil mě za boky. Cukla jsem sebou.

,,Až na to, že jsem od tebe odešla, po tom, co se to stalo." křenila jsem se.

Už nic neřekl a přikročil ke mně.
Pohladil mě po tváři.

Co to dělá? Chce mě políbit?
Já nevím, jestli chci.
Vlastně chci! A nebo ne?

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat