28.část - New Orleans

678 42 0
                                    

Stekly mi slzy ze štěstí a začala jsem přikyvovat.

,,Ano, ano." rozbrečela jsem se a skočila jsem mu po krku.

Pevně mě stiskl a políbil mě do vlasů.

Nasadil mi na prst ten blýskavý prstýnek a pohladil mě po tváři.

...

Přistáli jsme na letišti a Klaus stopl taxík.

Nastoupili jsme do něj a nadiktovali řidiči adresu.

...

Když jsme dojeli před naše velké sídlo, vystoupila jsem a vzala jsem Rosie do náruče.

Druhou rukou, kterou jsem měla volnou, jsem chytila Hope za ručičku a šla jsem dovnitř.

Klaus nás následoval s kuframa.
Došli jsme do obýváku, kde už na nás všichni čekali.

Elijah, Kol, Rebekah a dokonce i Freya.

Přivítali nás a s úsměvem jsme jim začali vyprávěli, co vše se za tu dobu událo.

Hrdě jsem nastavila ruku, aby byl vidět ten nádherný prstýnek na mé ruce.

Rebekah mě radostně objala. ,,Konečně budeš jednou z nás."

...

S Rebekou jsme se bavili o dámské jízdě. Potom z ničehonic vstala, chytila mě za ruku a vedla mě ze sídla ven.

,,Co to děláš?" uchechtla jsem se a Rebekah rázem stopla taxíka.

,,Jdeme nakupovat." uculila se a nasedla semnou dovnitř.

Nadiktovala adresu obchodního centra a taxík se rozjel.

Když jsme dorazili na místo, vystoupili jsme a pospíchali do jednoho obchodu s botama, kde měli velké slevy.

Za čtyři hodiny nakupování jsme toho koupili dost, aby nám to vystačilo na celý život.

...

Potom jsme si stopli jiný taxík, který projížděl právě kolem obchodního centra a nadiktovali jsme mu adresu nejlepší restaurace tady v New Orleans.

Dojeli jsme tam a vystoupili jsme z taxíku. Rebekah taxikáři zaplatila a spolu jsme šli dovnitř.

Restaurace byla opravdu nóbl.
Posadili jsme se k luxusnímu dřevěnému stolu, kde byli už předem připravené jídelní lístky.

Objednali jsme si nějaké španělské jídlo, které tu bylo velmi oblíbené.

...

Po jídle jsme si ještě povídali u skleničky s bílým vínem, ale když už chtěla Rebekah jít, neměla jsem žádné námitky a zaplatila jsem.

...

Právě nás taxík dovezl k sídlu. Vystoupili jsme a hned, co jsme vešli dovnitř, čekala na nás usmívající se Hope.

Zula jsem si boty, sundala bundu a vzala jsem si jí do náruče.

,,Ahoj, princezno." usmála jsem se a dala jsem jí pusu na čelo.

Vzala jsem jí s sebou do kuchyně, kde jsem jí dala do ručičky tyčinku.

Začala jí papat a žužlat. Řekla jsem Rebece, ať jí pohlídá a já jsem šla nahoru do ložnice.

Na posteli seděl Klaus a telefonoval s někým. Před ním ležela Rosie.

Usmála jsem se a šla jsem k nim. Políbila jsem Klause na tvář a vzala jsem si Rosie.

I've lost you a long time ago.Kde žijí příběhy. Začni objevovat