Caroline:
Je pět hodin ráno. Nemůžu přestat myslet na to, co se stalo včera mezi mnou a Klausem.
Vlastně ani nemyslím...spíše se snažím zapomenout. Stalo se to jen jednou a bylo to skvělý. Co to povídám? Bylo to hrozný. Sice jsem se už rozešla s Tylerem, ale Klaus se pokusil zabít snad všechny v tomhle městě. Dokonce i můj život ohrozil.
Vstala jsem z postele, převlékla jsem se a šla jsem se nasnídat. Najednou mi přišla zpráva. Je od Stefana:
Caroline,
potřebujeme tvou pomoc.
Za deset minut u nás doma.
Stefan
,,Co se zase děje?" řekla jsem...nejspíš jen sama pro sebe....
Po pár minutách jsem dorazila do domu Stefana a Damona, vešla jsem, protože dveře byly otevřené. Zaslechla jsem Damonův naštvaný hlas.
Vešla jsem do místnosti, kde na mně všichni čekali...konkrétně Matt,Bonnie,Stefan,Elena,Damon a samozřejmě osoba, kterou jsem zrovna dnes doufala, že neuvidím... Tyler.
Svým pohledem mě přímo zabíjel. Dlouho bylo velké ticho. Naštěstí Stefan řekl: ,,Caroline, jsi tu, protože Damon se choval jak malé dítě a naštval pár vlkodlaků od vedle a jako odměnu si zpět přinesl vlkodlačí kousnutí."
Nechápala jsem, co já s tím můžu udělat. ,,Jenže bohužel, já nejsem ta, která svou krví vyléčí Damona." řekla jsem trochu podezíravým tónem. Elena se na mně koukla..ten pohled znám a nelíbí se mi.
,,Potřebujeme, aby jsi jela do New Orleans." řekl Stefan trochu tichým hlasem. Pak se toho uchopil Damon:
,,Ve zkratce...prostě potřebujeme tu osobu, která má 'léčivou' krev, abych už nebyl takový mrzák, jako jsem teď."říká.,,Takže chceme, aby jsi zajela za..." nestačil to doříct a já ho zastavila. ,,Ani náhodou!" odsekla jsem. ,,Musíš to být ty, protože se z tebe rozplývá jako máslo na horký pánvi" Damon se snaží být alespoň trochu vtipnej, ale to rozhodně nepomáhá.
Opravdu tam musím jet já? Za původní rodinkou, za tou vlčicí, kterou moc nemám v lásce a za původním hybridem, se kterým jsem včera spala? Lepší už to být nemůže.
,,Dobře" přikývla jsem a třásla jsem se, když jsem si představila, že musím za jedinou osobou, kterou jsem už nikdy neměla vidět.
Klaus Mikaelson( Doufám, že si tuto delší epizodu alespoň někdo přečte :) toto je pro všechny fanoušky Klaroline...pokud se vám to líbilo, pište do komentu...budu ráda za každý příjemný komentář :) )
Klarolinebadass
ČTEŠ
I've lost you a long time ago.
FanfictionKlaus Mikaelson... původní hybrid, který po románku s Caroline Forbes odjel do města New Orleans, kde se snažil zapomenout a slíbil, že už se nikdy nevrátí. Ale co když ho bude Caroline potřebovat? A co když on nemůže zapomenout?