O necelé tři měsíce později.
Caroline:
Vzbudila jsem se v osm hodin ráno.
Nemohla jsem spát, protože jsem byla hrozně nervózní.
Už minulý týden jsem měla termín porodu, ale stále nic se neděje.
Zítra jsou Vánoce a rodina Mikaelsonových dnes pořádá vánoční večírek tady v sídle.
Také jsme zjistili, kdo byl ten muž v masce. Byl to Lucien.
Už je ale mrtvý, takže nemůže nikomu ublížit.
A Klaus se domluvil s Jacksonem, že si bude Hope brát k sobě pokaždé na pět dní v týdnu.
Vstala jsem z postele a šla jsem si vyčistit zuby. Poté jsem si dala vlasy do culíku a oblékla jsem si šedé tepláky s bílým obyčejným tričkem.
Šla jsem dolů, kde jsem si sedla vedle Rebeky ke stolu a Klaus mi udělal snídani.
Poděkovala jsem a snědla jsem ji. Pak jsem se napila vody.
,,Lásko, napadlo mě, že by jsme si udělali v parku piknik. Jen ty, já, Hope a to malé." pohladil mě po bříšku.
Usmála jsem se a přikývla. ,,To je skvělý nápad." vstala jsem a s Klausem jsme šli pro Hope.
...
Seděli jsme na dece v parku. Hope jedla jahody a já jsem seděla opřená o Klause.
Klaus se na mě usmál a dal mi pusu do vlasů. ,,Caroline?" vyslovil mé jméno.
,,Hmm?" odvětila jsem a odpočívala.
,,Přemýšlela si nad jménem pro miminko?" zeptal se.
,,Ano, ale nevím, jaké by se mi líbilo. Musí se také líbit tobě." koukla jsem se na něho a pohladila jsem ho po tváři.
,,Mě se bude líbit jakkékoliv jméno, které ty vymyslíš." usmál se a já mu úsměv oplatila.
...
Byl už skoro večer a já jsem se chystala umýt.
Vlezla jsem si do napuštěné vany a zavřela oči.
Odpočívala jsem, což teď dělám docela často.
Když jsem se umyla, osušila jsem si vlasy, které jsem si umyla také a vyčistila jsem si zuby.
Chtěla jsem vypadat dobře.
Učesala jsem si vlasy a díky žehličce na vlasy jsem je měla hezky rovné.
Nevěděla jsem, co si mám vzít na sebe, tak jsem zavolala do obchoďáku, aby mi dovezli ty nejkrásnější šaty, co tam mají.
Když je přivezly, nemohla jsem uvěřit, jak krásné byly.
Měly světle růžovou barvu a na boku byla tmavší, růžová mašle.
Skvěle k nim ladily jedny mé boty.
Oblékla jsem si je a ještě jsem se namalovala.
Byla jsem hotová, když zrovna přišel Klaus.
Jen se na mě usmál, chytl mě za ruku a vedl dolů za ostatními hosty.
Nemohla jsem si nevšimnout, jak nesmírně mu sluší černé sako, které měl právě na sobě.
Měl v tom docela uplý zadek, což bylo sexy.
ČTEŠ
I've lost you a long time ago.
FanficKlaus Mikaelson... původní hybrid, který po románku s Caroline Forbes odjel do města New Orleans, kde se snažil zapomenout a slíbil, že už se nikdy nevrátí. Ale co když ho bude Caroline potřebovat? A co když on nemůže zapomenout?