Zayn POV
- Baieti avem de lucru in seara asta. spun eu.
- Adica?intreaba ei.
- Louis si Rebeca ne au lasat o in grija pe Darcy. spune Jennifer.
- Noua nu ne a spus nimic. spune Liam.
- Ne a dat o noua sa avem grija de ea iar voi ne veti ajuta. spun eu calm.
- Haha buna gluma. spune Niall.
- Nici gand. spune Liam.
- V a dat o voua voi stati cu ea. spune Riley.
- Nu prea cred. Nu e o gluma. Ei chiar au lasat o la noi. spune Jenni.
- Cine sta primul cu ea? Emma?spun eu.
- Aa scuze dar am ceva important de facut in afara apartamentului.
- Harry?intreb.
- Scuze sunt ocupat cu Emm. Cu mine are treaba. spune el luand o pe Emma si ies din apartament.
- Ok. Liam Sarah?intreaba Jenni.
- Scuze nu ne bagam e treaba voastra. spun ei si pleaca.
- Niall Riley. Stiti ca va iubesc nu?spun eu cu putina speranta.
- Oo Zayn te am ajuta dar eu si Niall mergem in oras sa mancam. spunea mergand spre usa.
- Bafta!spune aNiall cu mila batandu ma pe umar apoi plecand.
Rebeca POV
Dupa ce am mers in camera noastra eu m am dus sa mi fac un dus apoi mi am luat un tricou lung pe mine.
- Cum poti fi asa sexy imbracata in orice. spune Lou zambind pervers.
- Nu mai sunt asa sexy. Am imbatranit. spun eu.
- Ba nu. Esti inca tanara si frumoasa si a naibii de buna. spune el sarutandu ma.
Saruturile au tot continuat pana am ajuns sa facem "prostioare". Stateam unul langa altul privindu ne si zambind.
- Crezi ca a fost o idee buna sa o lasam pe Darcy cu cei doi?spun eu.
- Dap. In plus aveam nevoie de o zi cu tine si de asta. spune el ranjind pervers.
- Realizezi ca te ai culcat cu sora ta nu?spun eu in gluma.
- Da...spune el oftand.
- Scuze n am vrut sa te supar. spun eu.
- Nu m ai suparat! Ihh... De ce mi faci tu asta...spne el ingropandu si capul in scobitura gatului meu.
- Ce anume?spun confuza.
- Sa ma indragostesc din ce in ce mai mult de tine!spun el acum privindu ma in ochi.
Nu am mai zis nimic si l am sarutat apasat soptindu i un te iubesc.
- Niciodata dar niciodata sa nu ma parasesti!spune el si eu ii promit.
Hei. Sper sa va placa acest capitol. As vrea sa va rog daca puteti sa va uitati la moua mea carte "sfaturi pentru viata". E importanta pentru mine. Multumesc!❤️