Capitolul 18

1.6K 139 3
                                    

Amber POV

Eu si Rebeca am decis sa ne intalnim in fata cafenelei apoi sa mergem la Nando's. Cee? Mi-e foame si sunt in crestere! Cand am ajuns la Nando's am lasat-o pe Rebeca la masa si eu m-am dus sa-mi comand de mancare. Mi-am luat doua portii de cartofi si doi hamburgeri. La desert mi-am luat iaurt inghetat de ciocolata si ca bautura un cappuccino. Mi-am luat comanda si cand m-am intors am dat peste cineva. Toata mancarea mea si a lui a ajuns pe jos.

- Nuu! Mancarea mea! spunem amandoi deodata.

Mi-am ridicat privirea el facand acelasi lucru. Pentru un moment m-am pierdut in ochii lui atat de albastri. Mi-am dat seama ca ma holbez si am lasat capul in jos rusinata.

- Scuze e vina mea... spun eu.

- Nu e doar vina ta e si a mea. Eu sunt Niall. spune el intinzandu-mi mana.

- Amber. spun eu scuturandu-i mana.

- Esti singura aici sau cu cineva? ma intreaba el zambind.

- Sunt cu prietena mea Rebeca. ii spun eu si arat cu degetul spre ea care era ocupata cu telefonul.

- Yep o cunosc sta cu noi in casa. spune el. Ehm... Ma duc sa iau ceva de mancare pentru amandoi. spune el.

- Niall nu... Nu e nevoie sa cheltui banii pe mine voi manca acasa. ii spun eu .

- Nu accept un nu. Ne vedem la masa. spune el si pleaca inainte sa mai zic ceva.

Rebeca POV

Am vazut-o pe Amber venind inapoi la masa zambind. Am vazut-o vorbind cu Niall amandoi zambind larg unul la altul.

- Hey de unde va cunoasteti tu si Niall ? ma intreaba ea direct.

- Pai stau in casa cu el si baietii. ii spun eu chicotind.

- Si stai cu ei pentru ca...? Am pierdut eu ceva? spune ea razand.

- Stau cu ei pentru ca am aflat ca sunt adoptata iar fratele meu e Harry. ii spun eu razand.

- Ooohh! Acum inteleg. spune ea razand.

Intre timp apare si Niall si ii da mancarea lui Amber.

- Hei uite-l si pe celalalt macacios. spun eu razand.

- Hei Rebeca. spune el.

Niall POV

Mi-era foame asa ca m-am dus la Nando's. Dupa ce am luat comanda am dat peste cineva.

- Nuu! Mancarea mea! tipam amandoi odata.

Cand mi-am ridicat privirea am dat de niste ochi albastri frumosi. Era atat de draguta. Dupa ce am facut cunostinta m-am dus sa iau altceva de mancare pentru amandoi.

Rebeca POV

Stateam la masa cu cei doi pana am primit un mesaj de la Louis in care zicea sa-i las pe cei doi singuri. Dap i-am povestit tot si lui si ne-am pus in gand sa-i combinam.

- Hei eu trebuie sa plec Louis are nevoie de mine. le spun eu.

- Stai. Louis? spune Amber ridicand o spranceana.

- Dap Louis. Coleg de trupa cu Niall si iubitul meu. Paa. spun eu si plec repede.

Louis ma astepta in fata asa ca am iesit din Nando's si am urcat in masina lui pornind spre casa. Cand am ajuns am intrat impreuna in casa. M-am dus in bucatarie sa beau un pahar de apa si am dat si peste Harry.

- Harry pot sa o iau si pe Amber cu noi te roooog? spun eu facand o fata de catelus.

- Da poate sa vina si ea. spune el.

- Yayy mersi mersi mersi! spun eu si ii sar in brate.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum