Dupa 3 ani
Rebecca POV
Au trecut deja 3 ani de cand eu si Louis am aflat ca avem aceeasi mama , de cand eu si Louis ne iubim si suntem impreuna. Fiecare si a gasit perechea si inca stam impreuna in aceeasi casa. Eu si Louis suntem singurii care au ramas impreuna. Liam , Zayn, Niall si Harry s au cuplat de cateva ori cu diferite fete dar in final au gasit o pe cea perfecta. Liam e impreuna cu o fata pe nume Sarah. Niall cu Jennifer iar Zayn cu Riley. Harry si Emma s au certat si impacat de sute de ori si acum la fel. Copiii astia doi sunt ciuddati rau. Prietena mea cea mai buna a fost nevoita sa se muta in Australia asa ca ea si Niall s au despartit. A suferit mult dupa ea dar intr un final si a gasit pe cineva.
Dintre toti singurii care au copil suntem eu si Louis. Dap an anjns si la asta. Avem o fetita pe nume Darcy. Are 1 an si seamana cu mine ca infatisare dar a mostenit ochii lui Louis si pasiunea pentru morcovi.
Revenind in prezent am lasat o pe Darcy cateva minute in bucatarie cu Niall. Dar cand m am intors nu mi a venit sa cred ce face blondul ala flamand.
- Darcy ii dai unchiului Niall papa ta spune blondul.
Darcy a spus ceva in limba ei si Niall l a luat ca pe un da. A ridica castronelul dar Darcy a apucat si ea de el. Au inceput sa traga amandoi de el.
- Niall ce naiba faci?! intreaba Louis din spatele meu.
- Ahh.... Incercam sa i explic lui Darcy ca trebue sa pape tot. inventeaza blondul o scuza rapida.
- Si atunci de ce trageai de castronelul ei? intreaba Lou.
- Paaaiii.... Ea a vrut sa l arunce iar eu am oprit o imediat!spune el zambind vinovat.
- Asta ca sa mai zici ca s eu nebuna cand zic ca e in stare sa i fure mancarea unui copil. spun eu luand o pe Darcy in brate.