Am intrat in clasa putin cam tarziu si profesoara s-a oprit si se uita la mine.
- Tu trebuie sa fii eleva noua nu? ma intreaba ea si dau din cap in semn ca da. Copii ea este noua voastra colega , Rebeca Styles.Rebeca eu voi fi noua ta diriginta. spune ea si imi face semn sa iau loc in singura banca libera.
Heya. Numele meu e Rebeca Styles. Nu nu sunt sora maretului Harry Styles. E doar o coincidenta de nume. In fine. Am 17 .Locuiesc in Londra mai nou. Mda... Parintii mei se ocupa cu afaceri si ne mutan mereu din oras in oras. Mi-au promis ca de data asta vom ramane aici. Anyway... Imi place sa cant , culoarea mea preferata e verde , imi plac mult pisicile. Visul meu e sa ajung cantareata. Am parul carliontat saten si ochii albastri. M-am mutat la scoala de aici din Londra cu toate ca e ultima saptamana de scoala. Parintii mei sunt plecati mereu de acasa eu ramanand singura.
Dupa ce am terminat orele am pornit spre casa. In drum am dat peste Starbucks asa ca am intrat sa-mi cumpar o cafea. Dupa ce am platit am dat sa ies dar cineva a dat peste mine varsand cafeaua pe tricoul meu alb.
- Mai uitate pe unde mergi! spun eu nervoasa si plec acasa.
Am ajuns acasa si am intrat in baie sa-mi fac un dus. Am iesit si m-am imbracat in pijamale bagandu-ma in pat din cauza oboselii.