Rebeca POV
Am ajuns la hotel si am impartit camerele. Eu cu Louis(normal) , Amber cu Niall , Harry cu Liam si Zayn singur.
Am intrat fiecare in camerele noastre si am facut cate ceva.- Beca mai ai mult? ma intreaba Louis cu o voce de copil mic.
- Daca nu ai sta acolo degeaba as termina mai repede. ii spun eu.
A venit si m-a ajutat sa despachetez ultimele lucruri apoi m-a luat in brate si m-a dus in pat.
- Mi-e somn! ii spun eu .
- Mie nu ! spune Louis si incepe sa ma sarute.
Ma saruta din ce in ce mai pasional si o lua cu saruturile pe gat in jos. Mi-a dat tricoul jos si cand ma pregateam sa i-l dau si eu lui cineva a ciocanit la usa.
Mi-am luat repede tricoul pe mine si m-am dus sa vad cine e. Cand am deschis usa am dat de dragul meu frate.- Hey veniti si voi in club? ne intreaba cretul.
- Da normal! spune Louis.
- Ok pai in 10 minute sa fiti gata si ne vedem in camera mea. spune acesta si apoi pleaca.
M-am dus la dulap si mi-am ales o rochie rosie mulata le corp si scurta dar nu atat de scurta in cat sa se vada tot. In picioare mi-al luat o pereche de pantofi negri cu toc de 9 cm, parul mi l-am lasat pe spate si m-am machiat umpic. Cand am iesit din baie, Louis a ramas blocat si ma masura din cap pana in picioare avand o expresie perversa pe fata.
- Mrrr! Acum chiar vreau sa ramanem aici. spune el ranjind pervers.
- Din pacate pentru tine trebuie sa plecam. ii spun eu zambind si trecand pe langa el.
Am mers amadoi in camera lui Harry si acolo i-am gasit pe toti gata de plecare. Am iesit toti din hotel si am urcat in masina ce ne astepta in fata hotelului. Am ajuns la club unde muzica se auzea de afara. Cand am intrat un miros de tutun si alcool isi facea foarte simtita prezenta in aer. Defapt ce aer ca abia de puteai respira. Am mers impreuna la o masa mai retrasa si baietii s-au dus sa ia ceva de baut.
- Siii... Cum merge intre tine si Louis? ma intreaba Emma.
- E ok. Chiar ne intelegem foarte bine. ii spun eu zambitoare.