Capitolul 52

897 81 8
                                    

   Rebeca POV
     Imediat cum Jenn ne a zis am chemat ambulanta si am mers toti la spital. Doctorii au bagat o imediat in sala de nasteri Zayn intrand cu ea. La ce emotii avea saracul sper sa nu lesine acolo. Dupa o ora de asteptat pe hol cateva asistente au iesit apoi la fel si doctorul. Am intrat in salon si i am vazut pe cei doi cu copilasul in brate.
       - Felicitari noilor parinti!spunem toti.
        - Cum o sa l cheme?intreaba Niall.
       - Mike. spune Jenn.
     Stateam mai in spate si i priveam pe ceilalti cum ii vorbesc micutului Mike. E un tablou asa frumos.  Am simtit doua brate ce mi inconjoara talia si capul cuiva odihnindu se pe umarul meu.
         - Abia astept sa vina ziua in care vei naste si tu. sopteste Louis.
       Am zambit si m am uitat spre micul Mike apoi mi am amintit ceva.
        - Louis ?spun agitata.
        - Da?raspunde el.
       - Am uitat o pe Darcy!spun eu.
           - Stai calma am rugat o pe mama sa stea cu ea. E acolo cu ea acum. spune el si ma linistesc.
         Am lasat o pe Jenn sa se odihneasca iar noi cu exceptia lui Zayn am mers acasa. I am multumit mamei lui Louis pentru ajutor si ne  am bagat in pat la somn.
       - Cand putem afla ce va fi? Sau cati vor fi?spune Louis luandu ma in brate.
        - Mai ai rabdare morcoveata. Sa speram ca va fi doar unul. spun eu razand.
        - De cee? Eu vreau mai multi!!spune el.
       - A da? Pai atunci naste i tu! Alapteaza i tu!spun eu.
       - Ok ok ne rezumam la unul maxim doi. spune el razand.
   ***
      Dimineata m am trezit din cauza soarelui. Mi a deschis ochii incet si am observat ca sunt singura. M am ridicat in fund si m am frecat la ochi cascand. Usa s a deschis si pe ea a intrat Louis cu o tava in brate.
       - Mic dejun la pat printeso!spune el zambind oferindu mi un sarut.
     

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum