Capitolul 49

888 81 13
                                    

Rebeca POV
     Dupa ce Zayn si Jennifer au plecar la Darcy eu am urcat in camera pentru a ma odihni. La scurt timp a venit si Louis.
         - Esti ok?ma intreaba el ingrijorat.
      - Da sunt bine. Sunt doar obosita. spun eubagandu ma sub patura.
       Louis s a dezbracat ramanand doar in boxeri si s a bagat sub patura luandu ma in brate.
        - Acum imi spui ce voiai sa mi spui inainte sa vina ceilalti?ma intreaba el.
       - Eu... Te iubesc!ii spun privindu l adanc in ochi.
       - Si eu te iubesc!spune dandu mi un sarut mic pe buze.
        - Stiu ca in ultima vreme nu ti am dat prea multa atentie doar ca sunt mereu cu Darcy si sunt foarte obosita si...incep eu dar el isi lipeste buzele de ale mele ca sa tac.
       - Nu te mai scuza atat sau chiar o sa ma supar. spune el zambind.
         - Louis?soptesc eu dupa putin timp.
       - Da?raspunde el.
       - Ma vei parasi vreodata?soptesc eu.
         - Ce? Rebeca ce te a apucat?spune el ridicandu se pentru a ma putea privi.
        - Nu...nu conteaza. spun eu lasand privirea in jos.
       - Rebeca Tomlinson uitate la mine si spune mi ce se intampla. spune el serios.
       - N-n-nimic.ma balbai eu.
          - Rebeca! Spune mi te rog!spune el prinzandu mi fata in mainile lui.
        - E-e vorba de J-July. spun eu.
         - July? Ce treaba are tarfa aia? spune el putin nervos.
       Am oftat si am scos o foita din noptiera mea. Acum cateva zile am primit o scrisoare de la July. Stiti voi tipa aia cu care il tot prindeam pe Louis...  Mi a spus multe lucruri urate. Stiu ca e o tarfa dar m a durut ce am citit si chiar mi e frica sa nu l pierd pe Louis. I am intins scrisoarea si el a citit o.
      - Tarfa aia o sa plateasca pentru asta!spune el nervos dand un pumn in perete.
      Mi am adus genunchii la piept astupandu mi capul intre ei. Eram speriata. Niciodata nu l am vazut asa nervos. Si a indreptat atentia spre mine vazand ca tremur dandu si seama ca eram speriata.
        - Iarta ma. Nu am vrut sa te sperii. Te iubesc Rebeca si NU nu te voi parasi. spune el luandu ma in brate pentru a ma linisti.
 

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum