Rebeca POV
Stateam in bratele lui suspinand. Ma tinea strans in brate si mo mangaia parul incercand sa ma linisteasca.
- Te rog nu mai plange te rog! spunea el cu vocea tremuranda. Te rog nu mai plange. Nu mi place sa fe vad asa...spune el si simt cum ceva umed imi atinge mana. Mi am ridicat privirea spre Louis si am vazut ca si el plangea.
- Nu!spune eu si i sterg lacrimile. Nu plange!spun eu mangaindu i obrajii cu degetel mari.
- Cum sa nu plang cand tu esti trista si te mai sperii si eu!spune el.
- Uita te la mine. Ai incredere in mine?il intreb eu.
- Normal ca am. spune el.
- Atunci uitam amandoi ce s a intamplat pentru ca vreau sa afli ceva. spun serioasa.
- Ce? E-e de rau?spune el panicat.
- Depinde cum o iei. spun eu.
- Ce e? Ce s a intamplat?spune in continuare panicat.
- Paii... Stii... In ultima vreme cand am facut prostioare nu ne am protejat si... Se pare ca vom mai avea un copil. spun eu.
- Vrei sa spui ca... Voi fi tata din nou si ca voi avea doi copii acum?spune el fata luminandu i se.
- Asa se pare. spun eu razand.
- BAIEEETIIII! Striga el ridicandu se repede din pat si iesind pe hol dar apoi se intoarce rapid imi lasa un pupic pe buze si pleaca strigand dupa baieti.