Rebeca POV
Harry mi-a povestit si la sfarsit l-am imbratisat. Mi-a spus ca parintii mei sunt de acord sa ma mut cu el asa ca am inceput sa-mi fac bagajele. Dupa ce am terminat Harry le-a dus la masina cat timp eu mi-am luat ramas buna de la mama si tata.
- O sa-mi fie dor de voi! spun eu imbratisandu-i strans.
- Si noua scumpo! Hai fugi si mai vorbim la telefon bine? spune mama si dau din cap ca da apoi urc in masina facandu-le cu mana.
Masina s-a oprit in fata unei case destul de mari. Am coborat si ma uitam uimita la cat de mare putea sa fie. Am intrat incet in casa cat timp Harry imi aducea bagajele. Am intrat in living si ma invarteam si ma uitam la cat de frumos amenajata era aceasta casa. Am urcat la etaj unde erau 6 camere. Am intrat in prima unde era Niall care dormea. In urmatoarea era Zayn care vorbea la telefon. Urmatoarea camera era a lui Louis care... Care era peste o blonda pe jumatate dezbracata. Cand m-au vazut mi-am cerut scuze si am inchis repede usa. Urmatoarele doua camere le apartineau lui Harry si Liam care se uita la un film. Am intrat si in ultima camera si am ramas uimita de cat de bine aranjata era.
- De acum asta va fi camera ta! spune Harry din spatele meu.
- Cand ati avut timp sa o decorati? intreb eu uimita.
- Pai ieri. spune el zambind. Iti place? ma intreaba el.
- Da. E minunata multumesc! spun eu si-l iau in brate.
- Ok te las sa iti aranjezi lucrurile si apoi vino la masa. spune el si iese din camera.
Am inceput sa-mi aranjez hainele in dulap apoi mi-am pus leptop-ul pe birou. S-a auzit un ciocanit la usa.
- Intra! spun eu in timp ce imi mai aranjam cateva lucruri.
- Hei masa e gata. spune Niall zambind.
Am iesit amandoi din camera si am coborat la masa.
- Ce mancaam? intreb eu curioasa.
- Omleta. spune Harry punandu-ne farfuriile in fata.
Am inceput sa mananc si chiar era bun. Dupa ce am terminat am de mancat mi-am dat seama ca cineva lipsea.
- Hei Louis unde e? ii intreb eu.
- In camera lui cu iubita lui probabil se distreaza. spune Zayn razand si imi face cu ochiul.
- Ok pai ce facem acum? intreaba Niall
- Ce-ar fi sa ne uitam la un film de groaza? propun eu si toti sunt de acord.
Am facut floricele si am mers in living si am dat drumul la film. De cate ori era o scena mai ingrozitoare inchideam ochii si strangeam de tricoul lui Harry. La un moment dat curentul s-a oprit si toti am ramas ingroziti. Se auzeau sunete ciudate.
- B-B-baieti si voi auziti asta? intreb eu speriata.
- D-d-da. spun ei la fel de speriati.
Dintr-o data s-a auzit ceva aproape de noi si am sarit speriata din pat spargand o sticla. Simteam o respiratie calda pe ceafa mea si m-am intors incet. Am vazut o fata infricosatoare asa ca m-am dat in spate dar am calcat in cioburile de sticla.
- Auuu! tip eu.
Imediat lumina s-a aprins si in fata noastra era Louis impreuna cu blonda aia care se prapadeau de ras.
- Idiotule! Pentru ce-a fost asta?! tipa Liam la el.
- Razbunarea mea pentru Rebeca. Harry invata-ti surioara sa bata la usa inainte de a intra. spune el.
- Mi-am cerut scuze si in plus nu aveam de unde sa stiu ca in momentul ala tu ti-o tragi cu o fufa. spun eu nervoasa.
In secunda urmatoare palma lui a facut contact cu obrazul meu. Am pus mana pe locul lovit dand frau liber lacrimilor.
- Si eu care credeam ca-mi esti prieten. spun eu uitandu-ma dezamagita la el.
Am incercat sa ma ridic dar nu am putut din cauza piciorul ranit.
- Daca mai dai o singura data in sora mea o sa regreti Tomlinson! tipa Harry nervos la el. Haide Rebeca. spune el intinzandu-mi mana sa ma ridic.
- N-nu pot. spun eu si ii arat piciorul plin de sange. A facut ochii mari cand a vazut si m-a luat repede in brate ducandu-ma in camera mea unde mi-a bandajat rana.
- Imi pare rau Rebeca... spune el trist.
- Nu e vina ta Harry. ii spun eu si il iau in brate.
- Acum odihneste-te. Maine mergem la un parc de distractii. spune el zambind si stinge lumina.