Capitolul 13

1.9K 161 1
                                    

Harry POV

Am vazut cum sora mea se duce la fund . Am sarit imediat dupa ea si am scos-o. Am incercat sa o trezesc si din fericire am reusit.

- Rebeca? Oh Doamne ! Esti bine? o intreb ingrijorat.

- D-d-da sunt b-bine. spune ea .

- Hai sa mergem acasa. spun eu .

Rebeca POV

Am mers in vestiar sa ma schimb urmata de Julie.

- Scumpo chiar credeai ca Louis te va salva pe tine? spune ea in bataie de joc.

- Ce mai vrei Julie? Nu-ti ajunge ca-l ai pe Louis? o intreb eu deja plictisita de discutie.

- Vreau doar sa intelegi odata ca Louis nu te va alege pe tine! Nu esti decat o urata , ingamfata , grasa , fufa pe care a avut ghinionul sa o intalneasca! spune ea zambind fals.

Mi-am luat geanta si am iesit in fuga din vestiar. Am trecut pe langa baieti nebagand in seama strigatele lor. Am fugit pana am ajuns intr-un parc. M-am oprit langa un copac simtind ca nu mai rezist si am inceput sa plang.

- Rebeca... aud o voce familiara.

- Doar pleaca Louis! Stiu ca nu-ti pasa de mine! spun eu plangand in continuare.

- Imi pasa de tine Rebeca! Mai mult decat imi pasa de mine! spune el luandu-ma in brate.

- Doar pleaca Louis! Ea are dreptate! Nu te-ai uita niciodata la mine! spun desprinzandu-ma din imbratisarea lui si fugind din nou.

- Rebeca stai! Ma striga iar Louis si imi prinde incheietura.

Ma intoarce cu fata spre el si ma saruta. I-am raspuns sarutului simtind cum in stomac se da o lupta.

- Hai acasa Rebeca. spune el luandu-mi mana in a sa.

Cand am ajuns acasa Harry a sarit de pe canapea luandu-ma strans in brate.

- Sa nu mai faci asta niciodata! imi spune el.

- Imi pare rau Harry! Esti un frate bun te iubesc! ii spun eu.

- Si eu te iubesc surioara. imi raspunde el zambind larg.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum