Capitolul 5

2.6K 194 2
                                    

Eram atat de concentrata pe gandurile ce imi treceau acum prin minte incat nu am observat cum a trecut ora. Soneria a sunat si eu m-am ridicat suparata din banca si m-am dus in spatele scolii la o bancuta mai retrasa. Ma indreptam spre ea cand am auzit cum o voce familiara ma striga. Louis.

- Hey! Ce faci? ma intreaba el zambind.

- N-am chef Louis. spun eu.

- Hei esti ok? ma intreaba venind langa mine.

- Mnu... spun eu .

- Hei ce s-a intamplat? Poti avea incredere in mine Rebeca. spune el.

- Offf... Tocmai am aflat ca sunt adoptata... spun eu lasand cateva lacrimi sa curga.

- Ohhh imi pare asa de rau Rebeca! spune Lou si ma ia in brate eu plangand la pieptul lui.

- Mersi Louis. spun eu stergandu-mi lacrimile.

- Pentru? spune el.

- Pentru ca imi esti prieten. spun eu zambind umpic si el la fel.

Soneria a sunat iar Louis a spus ca trebuie sa plece pentru ca avea ceva de facut. Mi-am luat la revedere apoi am mers la ora. Ora asta aveam din nou muzica. Am intrat la ora si am zambit cand l-am vazut pe Louis si prietenii sai in clasa. M-am asezat in banca mea neatragandu-i atentia pentru ca era ocupat cu cativa colegi. M-am dus si am luat o chitara inceput sa cant. Toti si-au indreptat atentia spre mine cand am inceput sa cant si din voce melodia "Diana" , piesa lor. Louis , Harry , Liam , Niall si Zayn mi s-au alaturat si ei si am cantat impreuna eu atragand cateva priviri invidioase de la unele fete. Am terminat de cantat si baietii m-au felicitat si m-au luat in brate.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum