Capitolul 8

2.3K 182 3
                                    

- Si noi te iubim Rebeca si mereu vei fi fetita noastra! spune tata.

- Ehm... Trebuie sa va zic ceva. spun eu uitandu-ma serioasa la ei.

- Ce s-a intamplat? intreaba mama curioasa.

- Azi am facut un test de sange cu un prieten nou si .... El e fratele meu. spun eu zambind umpic.

- Cine e acest prieten? intreaba tata.

- Stiti trupa One Direction? ii intreb eu si ei dau din cap in semn de da. Fratele meu e Harry... Harry Styles. spun eu si ei ma iau in brate fericiti ca mi-am gasit familia.

Am urcat in camera mea si m-am trantit in pat gandindu-ma la tot ce s-a intamplat. Louis avea dreptate. Poate ca nu m-au abandonat intentionat poate ceva s-a intamplat.

Harry POV

Doamne am o sora si eu abia acum aflu?! Trebuie sa stiu ce s-a intamplat!

- Hei scumpule ce s-a intamplat? ma intreaba mama.

- Buna mama. O sa o spun direct. De ce nu mi-ai spus ca am o sora? intreb eu si pentru cateva minute mama e tacuta semn ca am luat-o prin surprindere.

- A-ai ga-gasit-o? intreaba mama surprinsa.

- Da mama am gasit-o. Acum imi explici de ce nu am stiut ? spun eu calm.

- Cand erai mic tatal tau a avut un accident de masina cand se intorcea cu ea ea de la bunica. Tatal tau a murit imediat iar politistii au spus ca nu au mai gasit niciun alt corp in masina. Am cautat-o atatia ani si nu am gasit-o asa ca am renuntat. spune mama si simt cum incepe sa planga.

- Mama imi pare rau n-am stiut. Important e ca acum am gasit-o si ca se va muta cu mine si baietii. ii spun eu fericit.

- Ok . spune ea scurt.

- Pa mama. spun eu si inchid.

I-am promis Rebecai ca ii voi spune ce s-a intamplat de a ajuns ea in adoptie. Am urcat in masina si am pornit spre casa ei. Am batut la usa si mi-a deschis o femeie nu foarte batrana probabil mama ei adoptiva.

- Buna ziua. Eu sunt Harry. spun eu politicos.

- Buna . Tu trebuie sa fi fratele ei nu? spune si ma pofteste in casa.

- Da eu sunt. Ehm... Sunteti de acord ca ea sa se muta impreuna cu mine? Vreau sa o cunosc mai bine si sa recuperez timpul pierdut. ii spun eu zambind.

- Sigur ca da. spune ea zambitoare.

Am urcat la etaj si am intrat la Rebeca in camera. Statea intinsa in pat cu leptop-ul in brate. Cand m-a vazut a zambit si l-a pus deoparte.

- Ai aflat ceva? ma intreaba ea increzatoare.

- Dap. spun eu si incep sa-i povestesc totul. M-a luat in brate la sfarsit si mi-a multumit. I-am spus ca parintii ei sunt de acord ca ea sa se mute la mine asa ca a inceput sa-si faca repede bagajele.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum