Rebeca POV
- Micul dejun la pat printeso!spune el si se apleaca sa mi plaseze un sarut pe buze.
- Mm... Arata asa delicios! Multumesc!spun eu plasandu i un sarut pe obraz.
Am inceput sa mancam impreuna vorbind si razand. M am ridicat apoi si an intrat in baie sa mi fac un dus si sa ma schimb de pijamale. Am dat drumul la apa calda si mi am dat jos hainele intrand sub dus. Picurii calzi de apa imi relaxau fiecare particica din corp. Am inchis apa si am iesit usor punandu mi un prosop in jurul corpului. Am vrut sa pasesc sa apuc hainele dar am alunecat si m am dus pe spate lovindu ma cu capul de chiuveta provocand un zgomot puternic. Am picat pe jos cu o durere groaznica.
- Iubito esti ok? striga Lou din camera.
- Ahh... Nu chiar. spun eu inapoi si in secunda urmatoare el intra in baie privindu ma speriat.
- Fii mai atenta!spune el luandu ma in brate si ducandu ma in pat.
- Am alunecat. spun eu.
- Te doare ceva?intreaba el privindu ma.
- Capul...spun eu simtind cum totul se intuneca si somnul ma cuprinde.
- Rebeca? Rebeca deschide ochii! Rebeca! il aud pe Louis si cad intr un somn adanc.
-----
Mi am deschis ochii incet si imi simteam corpul amortit. Am reusit sa mi deschid ochii de tot si am realizat ca ma aflam intr o camera de spital. Am vrut sa ma ridic in fund dar o durere groaznica m a cuprins.
- Nu te forta! Esti inca slabita. aud o voce cunoscuta.
Imi intorc incet privirea si l zaresc pe Lou pe un scaun privindu ma cu lacrimi in ochi.
- Ce s a jntamplat?intreb eu.
- Lovitura la cap nu ti a prins bine. Te am dus in pat dar apoi ai adormit brusc si te am adus la spital. Daca te loveai putin mai sus te puteam pierde pe veci!spune el lasand cateva lacrimi sa curga.
- Ohh...spun eu socata.
Lou s a ridicat si s a asezat pe pat langa mine. Aplecandu se si plasandu mi un sarut pe buze.
- M ai speriat rau!spune el sarutandu ma.