Capitolul 11

2.1K 161 1
                                    

Cap 11

Louis POV

Azi am fost cu baietii si Rebeca in parcul de distractii. Rebeca a vrut sa se dea si in carusel dar singurul care o putea insotii eram eu oentru ca celorlalti le era frica. Cand am ajuns in varf caruselul s-a blocat.

- Urgh! Super am ramas aici cu tine! spun eu.

Sa nu credeti ca am ceva cu Rebeca. Nu am nimic cu ea ba din contra chiar o plac foarte mult. Ma comport asa cu ea pentru ca stiu ca ea nu simte nimic pentru mine asa ca incerc sa o indepartez.

- Ok ce ti-am facut de te porti asa cu mine? spune ea uitandu-se in ochii mei.

Cand am vazut ca este trista i-am apucat fata in maini si am sarutat-o luand-o prin surprindere. Mi-a raspuns la sarut iar cand ne-am despartit se uita uimita la mine.

- P-pentru ce-a fost asta? ma intreaba ea cu niste ochi mari.

- Offf.... Imi pare rau ca m-am purtat asa cu tine doar ca... incep eu dar ma opresc.

- Doar ca..? spune sa serioasa.

- Te plac ok? Dar stiu ca tu nu simti asta pentru mine . spun eu si in timpul asta caruselul incepe sa mearga iar si ajungem jos. Am coborat lasand-o pe Rebeca acolo.

Rebeca POV

- Hei ce s-a intamplat? ma intreaba baietii.

- Nimic. spun eu calma. Mergem acasa? ii intreb eu si eu dau din cap ca da.

Am urcat in masina si am pornit spre casa. Pe drum mintea nu mi-a fost decat la acel sarut. Ma place... El chiar ma place. Dacaar stii ca si eu simt la fel...

Am fost trezita din gandurile mele cand masina s-a oprit. Am coborat din masina si am intrat in casa. Pe canapea era Louis care era in boxeri si deasupra "iubitei " lui care era si ea in lenjeria intima. Cand i-am vazut am simtit o durere puternica in piept si in ochi si-au facut aparitia lacrimile. Am fugit in camera mea si am inchis usa in urma mea. In usa s-au auzit cateva batai apoi vocea lui Louis. M-am dus si mi-am dat cu putina apa pe fata apoi i-am deschis usa.

- Esti ok? Scuze pentru ce ai vazut n-am vrut sa... spune el dar il intrerup.

- Wow wow wow. Mai incet . Pentru ce iti ceri scuze adica lol nu e ca si cand am fii impreuna. spun eu razand.

- Dar credeam ca dupa ce s-a intamplat azi... incepe el sa spuna dar il opresc din nou.

- Azi nu s-a intamplat nimic. spun eu si el pleaca nervos.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum