Dormeam asa de bine dar normal ca cineva trebuie sa iti strice somnul nu? M-am trezit imediat cum apa rece a facut contact cu corpul meu. In fata mea stateau cei 5 idioti care se tavaleau de ras .
- Ce naiba e cu voi?! tip eu nervoasa.
- Trebuia sa te trezim cumva "printeso". spune in bataie de joc Louis.
- O sa platiti pentru asta! spun eu nervoasa dandu-i afara.
Ce mama naibii i-am facut lui Louis de se comporta asa cu mine?! Credeam ca e altfel dar m-am inselat. Nu pot sa cred ca imi place de el... Da ati auzit bine il iubesc pe Louis Tomlinson... Dar nu mai conteaza..
Dupa ce mi-am facut rutina de dimineata m-am imbracat cu o pereche de blugi stramti albastri si un tricou alb cu dungi pe el. Mi-am luat si un hanorac pe deasupra pentru ca era cam racoare si in picioare vansii negri. Am coborat la parter unde toti ma asteptau. Am urcat in masina si am pornit spre parcul de distractii.
Am inceput sa ne dam in toate chestiile de acolo distrandu-ne copios. Voiam sa ma dau in carusel asa ca le-am zis si baietilor.
- Baieti baieti baieti! Ne dam si in carusel intreb eu ca un copil mic.
- Noua ne e cam frica. Singurul caruia ii place e Louis. Asa ca dati-va voi. spune Liam.
Am oftat si am mers cu Louis sa ne dam in carusel. Niciunul nu scotea vreo vorba. Caruselul a ajuns in varf si spre "norocul" nostru s-a blocat fix in varf.
- Super acum sunt blocat cu tine aici! il aud pe Louis.
- Ok ce ti-am facut de te comporti asa cu mine? il intreb eu uitandu-ma in ochii lui.
S-a uitat in ochii mei pentru putin timp apoi a facut ceva ce m-a uimit total.