Peste 4 ani
Rebeca POV
- Mami mami! Unchiul Niall nu mi da bomboanele!striga micuta Darcy.
- Niall maturizeaza te pentru nunele lui Dumnezeu!striga Louis in timp ce se iuca cu Jamie , Luke si Vanessa.
Ei bine au trecut 4 ani deja. Timpul trece asa repede. Eu am nascut doi baieti frumosi , Luke si Janie. Venessa este fetita lui Harry si Emm. Zayn si Jenn nu au mai avut alt copil inafara de Mike.
- Julie ! Crystal nu va mai certati!striga Sarah.
Ei bine se pare ca si Liam si Sarah au fost pusi pe prostioare avand in vedere ca Sarah a ramas de doua ori insarcinata si acum au doua zane frumoase foc dar cam certarete.
- Tati tati te joci cu mine?se aude si vocea micului Derek el fiind baiatul celor doi mandaciosi , Niall si Riley.
- Ce ne jucam?il intreaba Niall.
- Putem sa jucam Tulbo?intreaba el luandu i telefonul.
Toti suntem asa fericiti sa ne vedem ingerasii alergand prin casa chiar daca sunt putin obositori. Mai ales cand se cearta intre ei. Dar totusi ii iubim.
- Ne am intooors !auzim vocea lui Harry.
In momentul in care au intrat toti piticii au sarit pe el si Emm. Ei au fost plecati la cumparaturi destul de mult dar mai bine nu intreb ce au facut.
Nu stiu de ce dar toti copiii nostri ii iubesc cel mai mult pe Harry si Emm.
- Si noua ne a fost dor de voi piticilor. spune Harry luand o pe micuta lui in brate.
Dintre toti eu si Lou am fost cei mai pusi pe prostii avand in vedere ca avem 3 copii si...
- Hei baieti?spun eu zambind dulce.
- Oh nu...spun toti privindu ma.
- Eu si Rebeca vom mai avea un copiiiil!spune Lou entuziasmat.
- Clar va inchid in camere diferite. spune Riley.
- Sunteti doi iepuri care se inmultesc noj stop! spune Jenn.
- Va fii ultimul da?spune Harry panicat.
Lou se uita la mine si eu la el si zambim.
- Da. Acum chiar ca va fii ultimul. spunem noi.
Ei bine asta inseamna o familie numeroasa. Multi copii nu? Dar totusi suntem uniti si ne iubim toti la fel ca atunci cand ne am cunoacut si asa va ramane mereu. Suntem o familie numeroasa cu copii frumosi si energici care ne vor lua locul odata si vor ajunge si ei sa afle ce e iubirea , tristetea. Vor descoperi impreuna tainele vietii si se vor bucura din plin de ea. Intr o buna zi vor ajunge si ei parinti si noi bumici poate strabunici cine stie ce va fii pe viitor. Insa ce e important acum e prezentul si tabloul frumos pe care l formam impreuna.
Ei bine , eu sunt Rebeca Tomlinson si asta a fost povestea mea , viata mea. Sper ca va placut si sa va fii invatat ceva. Multumesc pentru rabdarea avuta pentru a mi asculta povestile si cine stie poate ne revedem candva.
Sfarsit!
Hei scumpilor. Asta a rost si sfarsitul cartii "He is...my brother?!" Sper ca va placut si poate intr o buna zi voi mai scrie ceva la ea. Pana atunci multumesc pentru apreciere si v as ruga sa aruncati o privire si la noua mea carte "A new beginning". Thanks all❤️