Capitolul 12

2K 164 2
                                    

Cap 12

Dupa asa zisa noastra cearta am coborat cate se poate de calma si m-am dus in bucatarie sa iau ceva de mancare. In bucatarie erau baietii care se certau unde sa mergem maine.

- De ce nu mergem la piscina? intreb eu si toti se uita la mine.

- Buna idee! spune Zayn.

- Ok pai eu ma duc sa dorm noapte buna baieti! spun eu in timp ce urc scarile.

- Noapte bunaa! spun si ei.

***

Dimineata a venit si razele soarelui imi mangaiu pielea. M-am ridicat lenesa din pat si mi-am facut rutina de dimineata. Am dormit destul de mult avand in vedere ca m-am trezit la ora 13:30.

- Rebecaa! se aude strigand Harry.

- Daaa? tip si eu.

- Pregateste-te in 10 minute plecam la piscina! striga el.

M-am dus la dulap si mi-am luat costumul de baie din doua piese turcoaz. M-am imbracat cu el si cu o rochita alba cu o curea in talie. Mi-am luat sandalele in picioar, geanta unde mi-am pus telefonul si o carte pe care sa o citesc. Am coborat la parter unde i-am gasit pe baieti cu iubitele lor .

- Buna eu sunt Rebeca! spun eu .

- Hei tu trebuie sa fii surioara lui Harry. Eu sunt Danielle , iubita lui Liam , ea e Perrie , iubita lui Zayn si ea e Emma , iubita lui Harry. spune ea cu zambetul pe buze.

- Ughh! Ai uitat de mine dahh! Eu sunt Julie iubita lui Louis. spune ea zambind fals.

- Ne cunoastem deja... spun eu dandu-mi ochii peste cap.

Nu am mai stat de vorba si am plecat spre piscina. Cand am ajuns baietii au intrat imediat in piscina. Eu mi-am dat rochita jos ramanand in costumul de baie. M-am intins la soare pe sezlong si mi-am scos cartea incepand sa o citesc. Fetele intrasera si ele in apa. Cativa picuri de apa rece au cazut pe pielea mea. Mi-am ridicat privirea vazand ca in fata mea statea Liam. M-a luat in brate si a fugut cu mine. Directia? Piscina.

- Liam eu nu stiu sa... si nu am mai apucat sa continui ca m-am trezit in apa. M-am ridicat umpic tragand de picioarele cuiva. Yep erau ale lui Julie. Ea a inceput sa tipe odata cu mine ca nu stie sa inoate. Toti se uitau la noi si singurul care a reactionat a fost Louis. Credeam ca ma va salva pe mine dar m-am inselat. Tot ce am mai vazut in fata mea a fost doar negru.

He is my brother?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum