Tietoja

238 9 0
                                    

Kris

Kylmä ja tunteeton henkilö. Osaa olla lempeä, mutta hän on todella harvoin lempeä. Yksin huoltaja isä ja omistaa "yhden" pojan nimeltä Yitao. Hän menetti muistinsa 3 vuotta sitten pahassa autokolarissa ja hän toipuu vammoistaan hyvin hitaasti ja tuskallisesti.

Tao

Lempeä ja mukava yksin huoltaja äiti. Rakastaa poikaansa Zifan yli kaiken ja on valmis jopa antaa oman elämänsä tälle. Hän ei halua ajaa autoa, koska hän pelkää että hän menettää ainoan perheen jäsenensä.

Baekhyun

Drama kuningatar ja laiska. Sotkee joka huoneen talossa ja hän rakastaa kajaalia paljon. Omistaa poikaystävän Park Chaeyeol on hänen nimensä. Hän asuu ystävänsä D.O luona, koska hänen vanhempansa ei voinut sietää Chanyeolia.

Chanyeol

Positiivinen ja hauska henkilö. Parhaat kaverit ovat Kris, Chen, Sehun ja Suho. Omistaa ei sukua olevan puoli veljen Kim Jongin joka tunnetaan myös nimellä Kai. Pitää huolen että Baekhyunilta ei lopu kajaali kesken, koska Baekhyun tulee siinä vaiheessa hulluksi.

Kai

Lapsellinen, mutta myös perverssi. Rakastunut D.O ja palvoo häntä kuin kuningatarta. Kai vanhemmat ovat kuolleet ja vanhempi veli on koomassa. Kai on siksi sijais perheessä, kunnes hänen veljensä herää.

D.O

Huolehtiva ja luonteeltaan äitimäinen, mutta hän ei voi sietää likaa. Hänelle on annettu lempi nimi Satansoo. Hän voi olla jokaisen ihmisen painajainen etenkin Baekhyunin. Hän muutti omilleen jo varhain, koska hänen äitinsä oli kiireinen vahtia hänen veljeä ja sairasta isäänsä.

Luhan

Krisin veli ja hän on hyvin lempeä henkilö. Ei välitä mitä muut ajattelee hänestä ja rakastaa hemmotella Yitaota, mutta hän ei ole vielä ehtinyt ajatella oman perheen perustamista.

Sehun

Luhanin poikaystävä. Rakastaa kiusata Kaita yli kaiken ja Luhan on hänelle kaikki kaikessa. Jos Luhan käskee häntä hypätä kaivoon. Hän tekee sen. Hyvin hiljainen henkilö ja haluaisi jo perustaa oman perheen.

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now