Olet paras!

57 6 2
                                    

Kyungsoon näkökulmasta:

Kuuntelin, kun Baekhuun ja Chanyeol riiteli. He eivät niin usein riitele, mutta heidän riidat ovatkin yleensä suuria. Heräsin siihen, kun he alkoivat taisteleen! Kello on kaksi yöllä! Eikö he voi antaa raskaana olevan henkilön nukkua?! Kävelin keittiöön ja lasi lensi suoraan käteni vierestä. Tunsin kuinka pari sirpaletta osui käteeni.

"K-Kyungsoo."He sanoivat samaan aikaan."MISTÄ HELVETISTÄ TE TAAS TAPPELETTE?! JA KATSOKAA MITÄ OLETTE TEHNEET KEITTIÖLLE!"Huusin vihaisena ja aloin tuntea kuinka vereni virtasi kädestäni."Oh god! Kyungsoo oletko kunnossa?!"He juoksivat paniikissa luokseni ja he saattoi minut istumaan penkille. He molemmat auttoivat ja kinasteli mitä pitäisi tehdä minun kädelleni.

"VOITTEKO NYT SAATANA OLLA HILJAA!"Tiuskaisin vihaisena ja he molemmat hiljaa. He vihdoinkin sai käteni "paketoitua"."Nyt kerrotte mistä te tappelette, koska te herätitte muta ja kaiken lisäksi satutitte mua!"Huusin puoli vihaisena ja Baekhyun huokaisi."No, me totta niin, ku-","Keskustelimme sun raskaudesta ja siittä kuinka kauheaa se on, mutta meillä oli erimielisyyksiä Chanyeolin kanssa siittä. Chanyeol väitti, että raskaus ei ole niin kauheaa kuin annat sen olettaa ja minä taas olin sitä mieltä, että se ei ole niin helppoa.

Ja meidän kinastelu muuttui tappeluksi. Aloimme tappeleen siittä, kun Chanyeol meni 5 vuotta sitten ilman minulle ilmoittamatta Amerikkaan. Ja sitten mietin onko hänellä toinen siellä tai onko hänellä lapsi! Ja sitten Chanyeol sanoi alkoi minua syyttelee jostain aivan järjettömästä! Hän alkoi sanoi, että olin hänelle turhaan vihainen, kun hän oli Amerikassa!"Baekhyun oli raivoissaan ja huokaisin.

"Niin, mutta aina, kun soitin sinulle huusit vain puhelimessa! Ja käskit olla monta kertaa olla soittamatta! Sitten soitit vähän ajan päästä ja pyysit anteeksi itkien! Minulle tulee välillä mieleen, että olitko jonkun toisen kanssa! Tai olitko sinä raskaana toiselle miehelle!"Hän huusi takaisin ja en voi tajuta noita kohta! He tekevät aivan järjettömiä syytöksiä toisiaan kohtaan!

He edelleen taisteli ja menetin hermoni."ULOS TÄÄLTÄ!!! EN JAKSA KUUNNELLA TEITÄ!!! SYYTÄTTE TOISIANNE AIVAN JÄRJETTÖMISTÄ ASIOISTA! BAEKHYUN EI OLE KOSKAAN OLLUT RASKAANA JA CHANYEOL OLI AMERIKASSA ETSIMÄSSÄ KAITA! JOS HALUATTE VIELÄ TAPELLA ASIASTA NIIN MENKÄÄ HELVETTIIN TÄÄLTÄ!"Huusin raivoissani, mutta sen jälkeen silmissäni pimeni.

Baekhyunin näkökulmasta:

"CHANYEOL!"Huusin ja hän otti Kyungsoosta kiinni."M-mitä hänelle tapahtui?"Hän kysyi paniikissa."Sain hänet pyörtyyn. En olisi saanut rasittaa häntä niin paljon, että hän pyörtyy."Sanoin ja Chanyeol pudisti päätään."Ei, se ei ollut pelkästään sinun syysi."Hän sanoi ja kantoi Kyungsoon takaisin hänen huoneeseen."Kai, tulee tappaa meidät."Sanoin ja Chanyeol nyökkäsi.

"Miksi menit heti hiljaiseksi, kun sanoin, että olit raskaana?"Taas hän aloitti sen!"Chanyeol..."Sanoin ja yritin lähteä pois tilanteesta. Hän otti minua olkapäistä kiinni ja hän katsoi minua suoraan silmiin!"Baekhyun...Kiltti, kerro...Minä pyydän."Hän kuulosti niin loukkaantuneelta ja näin kyyneleiden olevan hänen silmissään. Ehkä nyt on paras aika.

"Chanyeol. Minä olin... Raskaana sinulle."Sanoin ja aloin itkemään. Chanyeol tuntui olevan järkyttynyt ja ehkäpä jopa vihainen ja pettynyt minuun."Olin niin pelkuri.. Pelkäsin, että jätät minut yksin lapsen kanssa.. Pelkäsin kertoa sinulle.. Synnytin lapsemme.. En halunnut enkä pystynyt tekemään aborttia.."Itkin yhä enemmän ja tunsin hänen käsien lähtevän pois olkapäiltäni.

Hän halasi minua ja itki."Tyhmä."Hän sanoi ja itkin hänen rintaa vasten."En minä sinua olisi jättänyt. Olen ehkä hieman yllättynyt, mutta en ole vihainen sinulle. En voisi koskaan jättää sinua ja etenkään, jos sinulla on meidän lapsi."Hänen leuka lepäsi pääni päällä ja tunsin hänen kyyneleiden valuvan päähäni."Mis-","Hän on siskollani. Hän lupasi ottaa huolta hänestä siksi aikaa, kunnes saan koottua itseni."Sanoin ja hän halasi minua tiukemmin.

"Voimmeko mennä tapaamaan häntä huomenna ja mikä hänen nimensä on?"Nostin katseeni häntä kohti ja hän katsoi minua suoraan silmiin."Park Taehyung."Vastasin ja hän hymyili."Maailman kaunein nimi meidän lapselle."Hän sanoi ja nosti minut morsian tyyliin."No, hyvä, että saitte riitanne selvitettyä ja Byun Baekhyun. Meillä on puhuttavaa huomenna!"Kyungsoo seisoi oven suulla. Tuijotimme häntä järkyttyneenä.

"Pyörtyminen on erittäin helppo näytellä. Kuulin kaiken."Hän selitti."Ja en kerro Kai:lle, että te saitte haavani aikaan. Vain siksi, että tuot pikku Taehyungin tänne niin lupaan olla kertomatta!"Hän sanoi ja halasimme häntä."Kiitos Kyungsoo! Tuon Taehyungin näytille ilomielin! Ohh, voiko hän muuttaa tänne?"Hän naurahti."Toki."Hän vastasi ja halasin häntä."Irtih! Kuristhat minuht ja kakshohet."Päästin heti irti ja hän haukkoi henkeä. Lähdimme nukkumaan.

Yitaon näkökulmasta:

ZIFAN TULEE MEILLE TÄNÄÄN! Odotan innolla sitä! Papa on hankkinut meille kaikkee hauskaa. Koulu loppui jo tunti sitten! Voisiko Zifan tulla jo!"Yitao, rauhoitu. Kyllä, hän tulee kohta."Papa nauraa ja hyppäsin hänen syliinsä."Toivon, että hän tulee jo!"Valitin ja hän sekoitti hiukseni!"Nonni, mene vaikka leikkimään."Nyökkäsin ja lähdin leikkimään. Vähän ajan päästä papa huusi minua. Juoksin niin nopeasti kuin pääsin ja siellä oli Zifan!

"Hei hei Yeol-gege!"Zifan heilutti ja tuli välittömästi halaamaan minua."Yiyi!","Zizi!"Nauroimme ja papa tuntui olevan hieman ajatuksissa."Papa, tässä on paras kaverini Wu Zifan! Eikö oletkin hauskaa, että omistamme saman syntymäpäivän ja vielä sukunimet sekä olemme kiinalaisia! Meillä kummallakin on kuollut toinen vanhempi."Sanoin ja papa kyykistyi viereemme."Hauska tutustua Zifan. Olen Wu Yifan, mutta voit kutsua minua Krisiksi."Papa sanoi hymyillen.

"Vau, Yitao. Minunkin papa nimi oli Wu Yifan ja häntä kutsuttiin Krisiksi!"Hän nauroi ja päätin liittyä mukaan nauruun. Se oli jotenkin hauskaa!"Tule! Haluan näyttää kuvan mamasta!"Sanoin ja papa tuntui siltä kuin hän ei olisi paikalla. Aukaisin kuva-albumin ja näytin kuvaa mamasta."Tämä on mi-","Mama?"Zifan sanoi ja tuijotti kuvaa."Tuo on minun mama! Minulla on sama kuva!"Zifan näytti kuvaa samaa kuvaa, jossa oli meidän vanhemmat.

Kuulimme tömähdyksen."KRIS?!"Amber täti huusi ja papa makasi lattialla tajuttomana.

A//N: Luku!  Toivon, että pidätte luvusta. Ens luvussa tulee olemaan Taehyung! Sitten kaksosista. Ja Krisistä. Jopa Tao tulee seuraavassa luvussa! Alkoi olemaan jo ikävä häntä. T.T
Mutta seuraavaan lukuun! :D

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now