Zifanin näkökulmasta:
Maanantai ja taas koulua! Kai gege vei minut kouluun ja näin välittömästi Yitaon! Juoksin hänen luokseen ja hän hymyili minulle."Mitä teit viikonloppuna?"Hän kysyi ja hymyilin hänelle. "Olin Baek- ja Yeol-gegen kanssa huvipuistossa! Entä sinä?"Kysyin ja hän hymyili minulle."Olin papan kanssa. Katsoimme kuvia mamasta!"Yitao hymyili ja hän oli onnellinen. Mama näyttää aina vanhoja kuvia perheestämme, kun se oli kokonainen. Rakastan kaikkea mitä on ympärilläni. Kai gege alkoi huutamaan meidät kaikki sisälle ja juoksimme Yitaon kanssa käsi kädessä.
Istuimme taas vierekkäin ja opiskelimme aakkosia! Se oli hauskaa! Opin, että ㄱ on k/g. Sitten opin miten kirjoitan oman nimeni Koreaksi! 타스!
Siinä lukee Zifan. Olen niin onnellinen, että osaan kirjoittaa oman nimeni! Mama lupasi, kun olen vanhempi voin alkaa opiskelee Kiinaa. Mama kertoi, että papa puhui 4 eri kieltä! Haluan itsetkin oppia neljää eri kieltä!"Papa osaa puhua 4 eri kieltä."Yitao sanoi hymyillen ja aloin kikattamaan."Minunkin papa osaa kans!"Sanoin ja hän alkoi kikattamaan. Hän kirjoitti panda kynällä ja hänellä oli jopa panda penaali, kumi jopa reppu! Hän rakastaa sitten yli kaiken panda juttuja aivan kuin mama."Papa kertoi, että olen samanlainen panda fani kuin mama."Hän kikatti taas ja aloin kans.
Kai gege katsoi meitä ja lopetimme molemmat kikattamisen. Hän jatkoi opettamista ja me katsoimme häntä. Kun tunti loppu hän pysäytti meidät."En tahtoisi olla ilkeä, mutta voitteko olla hiljempaa, kun opetan, okei?"Kai gege kysyi ja nyökkäsimme vastauseksi. Hän päästi meidät pihalle leikkimään ja aloimme leikkiä tottakai. Huomasimme pojan, joka itki ja menimme hänen luokseen."Hei."Sanoimme yhteen äänen ja hän katsoi meitä.
"Hei?"Hän kysyi ja hymyilimme hänelle."Minä olen Yitao ja tämä on Zifan. Kuka olet? Haluatko leikkiä kanssamme?"Yitao oli taas innoissaan ja minä nauroin."O-olen Taehyung."Hän sanoi ja hymyilimme hänelle. Yitao otti häntä kädestä kiinni ja halasi."Älä itke. Me voidaan olla ystäviäsi."Hän hymyili ja halasin häntä kanssa."Olette ihania!"Hän huusi ja ja aloimme nauramaan.
Aloimme leikkiä hippaa. Taehyung oli mahtava siinä! Emme saaneet häntä melkein koskaan kiinni. Kai gege huusi meitä sisälle ja juoksimme yhdessä. Kai gege nauroi ja sulki oven. Viime viikolla tapasin Yitaon jo nyt tapasin Taehyungin. Toivon, että me kolme ollaan parhaat ystävät ikuisesti!
Chanyeolin näkökulmasta:
Kävelin koulun ohi ja hymyilin, koska Zifanilla oli hauskaa. Mutta hymyilin enemmän sille, ku näin Kain hymyilemässä. En ole ehkä ollut koskaan hänelle maailman paras veli. Tappelimme aina. Emme koskaan ole ollut puhe väleissä. Haluan hyvittää kaiken sen mitä tapahtui. Lähdin häntä etsimään vuodeksi Amerikkaan, mutta en löytänyt häntä.
Baekhyun oli kiukkuinen koko sen ajan, kun olin Amerikassa. Hän oli niin vihainen, että hän oli valmis tappamaan minut. Sitten, kun näin Kain 5 vuoden jälkeen. Mitä vain olin niin vitun idiootti ja pahensin meidän välejä. Nyt niitä ei voi mikään korjata. Jatkoin kävelemistä ja näin pitkän henkilön. Hän tuijotti lapsia, jotka leikki pihalla, kun hän kääntyi minua päin. En voi uskoa silmiäni! Näen harhoja varmasti! Koska...
Henkilö...
Oli...
Kuollut ystäväni...
Wu Yifan...
A//N: CHANYEOL LÖYSI KRISIN!!! Mitäköhän tästä seuraa? 🤔 Saako Tao tietää ja muut, että Kris on elossa vai onko Chanyeol vain hiljaa? Seuraavaan lukuun! :D
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...