Ennen Kuin Menet

57 6 2
                                    

Kain näkökulmasta:

Kävelin kahvilan sisään hymyillen ja Suho pysäytti minut ovella. Hän työnsi minut pihalle. "Mitä?! Enkö saa tulla tänne?!"Mutisin hieman ja Suho huokaisi turhautuneena."Minun mielestäni sinun pitäisi viedä Kyungsoo sairaalaan."Silmäni välittömästi laajeni ja katsoin häntä."Miksi?! Onko jotain sattunut?!" Olin menossa sisälle ja hän otti minua kädestä kiinni!

Eikö tuo idiootti tajua, että olen lapsieni ummasta huolissani!"Hän on pyörtynyt lähi aikoina paljon. Ehdotin hänelle, että hän menee lääkäriin, mutta hän ei suostunut. Ehkä sinä saisit hänet menemään."Hän selitti ja nyökkäsin vain ymmärtääkseni. Menin sisälle ja hän tuli perässäni.

Kävelin toimistoon ja Kyungsoo makasi sohvalla. Hän näytti söpöltä. Otin puhelimeni esiin ja olin ottamassa kuvaa hänestä."Jos otat yhdenkin kuvan minusta olet kuollut."Hän mumisi silmät kiinni ja laitoin puhelimen takaisin taskuun. Aloin murjottamaan.

"Toin ruokaa."Sanoin ja istuin hänen viereen. Hän hyräili vain vastauseksi ja hän tuntuu olevan uninen."Nini."Hän mutisi ja hyvälin hänen kasvojaan rauhallisesti."Minulla on kylmä."Hän vapisi peiton alla ja halasin häntä. "Haluatko nukkua?"Kysyin ja hän nyökkäsi. Menin itse myös peiton alle ja halasin häntä siihen asti, kunnes nukahdin itsetkin.

Zifanin näkökulmasta:

"ZIFAN GEGE!!!"Yitao juoksi luokseni ja nauroi. Hänellä oli mukana panda pehmolelu, kun minä halasin lohikäärme pehmolelua. Hän istui viereeni ja hymyili minulle. "Mama ja Papa lähti kauppaan. Krystal ja Sulli lupasi tulla leikkimään kanssamme."Nyökkäsin vain ja leikimme yhdessä, kunnes he tulivat.

"Mitäs haluatte tehdä tänään?"Sulli kysyi ja katsoimme toisiamme. "Leikkiä sisällä."Vastasin ja Yitao nyökkäsi, koska hän oli samaa mieltä kanssani. He istuivat lattialle myös ja heillä oli pehmolelut myös. "Keitä he ovat?"Yitao kysyi ja Krystal hymyili meille. "Tämä tässä on AmLama. Amber osti sen minulle ja nimitin sen AmLamaksi."Hän selitti hymyillen ja halasi kameli pehmolelua.

"Tämä on orava ja sen nimi on Nayeon."Sulli halasi sitä ja silitti sen päätä."Tämä on minun Chanyi."Yitao kikatti ja näytti pandaa. "Tämä on Liyang."Sanoin ja aloimme leikkimään yhdessä. Minä ja Yitao oltiin vanhemmat, kun Krystal ja Sulli oli meidän lapsia. "Mama~" Krystal vikisi ja Yitao halasi häntä. "Ei ole hätää kaunis pieni lapseni."Hän sanoi ja aloimme kaikki nauramaan.

"Papa, miksi Kry itkee?"Sulli murjotti ja halasin häntä. "Hän on vain surullinen."Sanoin että Sulli vaan nyökkäsi. "YITAO! ZIFAN!"Mama huusi meitä ja lähdimme äkkiä juoksemaan alakertaan. Mama oli siellä ja Amber täti!?

"AMBER-TÄTII!!!"Huusimme yhtä aikaan ja halasimme häntä. "Teitä oli jo ikävä."Hän halasi meitä ja itki. "Tervetuloa takaisin Amber."Krystal sanoi hymyillen ja Amber katsoi häntä hymyillen myös. "Kiitos."Amber vastasi ja halasi meitä silti.

A//N: AMBER ON TAKAISIN!!! Tarina lähestyy loppuaan koko ajan. Tosin vielä ehtii tapahtua paljon tulevissa luvuissa! Ensi lukuun! :3

Is that what I really want? (FIN Ver.)Where stories live. Discover now