Krisin näkökulmasta:
Jäin vielä sänkyyn makaamaan, kun Tao lähti viemään kaksosia kouluun ja menee itse töihin. Amber tuli huoneeseen ja Luhan oli hänen takana. "Yah! On siinäkin minulla veli, kun ei voi kutsua minua edes kylään! Koska viimeksi olemme nähneet?! KAKSI KUUKAUTTA SITTEN!!!"Hän huusi ja sitten alkoi itkemään.
"Etkö rakasta minua enää? Koska olen lihava?"Hän itki vielä enemmän ja nousin ylös, että voin halata häntä. "Lulu. Minä rakastan sinua, mutta minulla on ollut kiire. Ja et ole lihava. Vatsasi tekee sen näyttämään, että olet lihava, mutta et ole. Joten lopeta itkeminen."Hymyilin hänelle ja kuivasin hänen kyyneleet.
"Tunnen itseni niin yksinäiseksi, kun Sehun on töissä eikä ketään ole kotona."Hän kertoi ja hieroin hänen selkäänsä rauhoittavasti. "Voin käskee jonkun tytöistä olemaan kanssasi.","Ei kiitos. Pärjään kyllä."Hän kikatti ja hymyilin. "No, tiedätkö jo lapsen sukupuolen?"Kysyin ja hän nyökkäsi.
"Tämä pikkuinen tyttö on ihana.", "Oletteko jo nimen päättänyt?"Kysyin ja hän tuijotti minua järkyttyneenä. "Yah! Idioottiko olet? Se tuo huonoa onnea!"Niin tyypillinen Luhan ja aloin nauramaan. Hän sitten osaa olla suloinen. Hänen vatsansa näkyi jo. Tao kertoi, että se on outoa verrata Kyungsoota ja Luhania, koska he ovat melkein samalla raskausviikolla.
Kyungsoo on 18vko ja Luhan taas 17vko. Kyungsoo vatsa on suurempi kuin Luhanin vatsa, joka on aika hauskaa. Tosin, Kyungsoo stressaa aivan liikaa, kun Luhan taas ei. Kyungsoo ja Kai eivät halunneet tietää lastensa sukupuolta. He haluavat pitää sen yllätyksenä.
"Kato, nyt kuinka kaunis meidän pieni tyttö on."Hän näytti ultra kuvaa ja hymyili sille onnellisena. Huomasin Taon tulevan kotiin ja hän suuteli minua suoraan huulille. Ei Taon pitänyt näin aikaisin tulla kotiin. "Oletko kunnossa?"Kysyin ja hän hymyili minulle.
"En voisi olla onnellisempi. Ja Luhan, lapsesi on ihana!"Tao kikatti ja, kun hän istui sylissäni. Jalkojani särki, mutta en antanut sen haitata. "Meidän pitäisi, kutsua kaikki koolle täksi illaksi, koska meillä on syytä juhlia. Sulli lupasi hoitaa lapset tyttöjen kanssa."Tao sanoi ja katsoimme häntä hämmästyneenä.
Hän otti kädestäni kiinni ja laittoi sen vatsansa päälle. "Täällä on uusi lisäys perheeseen."Tao itki onnellisena ja halasin häntä. "Onnea!" Luhan huusi ja hän alkoi taas itkemään. "O-olen nii *sniff* onnellinen teidän *sniff* puolesta!"Hän halasi meitä ja me häntä. "Kiitos Luhan."Sanoin ja hymyilin Taolle.
"Miten Kyungsoo voi?"Luhan kysyi ja Tao vain hymyili. "Suho ja Lay vahtii häntä kahvilassa. Sen jälkeen, kun hänelle diagnosoitiin raskauden aikainen diabetes. Kai ei suostu päästään Kyungsoota yksin mihinkään. Hänellä pitää aina olla joku hänen mukanaan."Tao kertoi ja Luhan pyöräytti silmiään.
"Jongin on niin yli suojeleva lapsia kohtaan etenki Kyungsoota."Luhan sanoi ja kuulimme koputusta ovelta. Luna avasi oven ja Kyungsoo tuli sieltä itkien. Harvoin nään hänen itkevän. "Soo, mikä hätänä?!"Tao sanoi ja Kyungsoo vain itki. Tao halasi häntä ja aloin murjottamaan. "Ei tarvitse olla mustasukkainen, rakas veljeni."Luhan sanoi ja annoin hänelle katseen 'turpa kiinni'.
Taon näkökulmasta:
Rauhoittelin Kyungsoota ainakin vartin, kunnes hän alkoi puhumaan. "Juttelimme Nini kanssa mitä nimiä voisimme antaa lapsille. Nini sanoi, että Soojin on kaunis nimi ja hän haluaisi antaa sen meidän tulevaisuuden tyttärelle nimeksi. Sitten sanoin hänelle etten halua antaa lapsellemme nimeä Soojin."
"Sitten me vaan alettiin taistelee ja se loppui siihen, kun Nini lähti vihaisena toimistostani ja minä loukkasin häntä."Kyungsoo alkoi taas itkemään ja me kaikki kolme halasimme häntä. "Miksi et pidä nimestä Soojin? Se on kaunis nimi ja etenkin teidän tyttärelle."Luhan sanoi ja hän heti katui miksi kysyi, koska Kyungsoo itki vielä enemmän.
YOU ARE READING
Is that what I really want? (FIN Ver.)
FanfictionHi everyone! I thought that I start write story in here. This is Finnish version but I will add English version if someone want that. So hope u enjoy! Onko tämä se mitä oikeastin haluan? Että elämäni rakkaus on kadonnut. Minä tiesin olisin voinut...